Hej derude.. Mig og min partner er kommet på en ide, vi har dog et lille problem - vi er ikke så tekniske at vi selv kan fremstille og udvikle den. derfor søger vi et firma eller lign som kan være med i udvikling af ideen samt produktion. Dem vi søger skal have kompetance inden for batterimotor eller lign. samt have forståelse inden for finmetalproduktion(f.eks. alu og børstestål osv). Vi forventer at vores samarbejdespartner har erfaring inden for området, og at de er kvalitets bevidste i deres produktion. Vi forventer også kun særiøse henvendelser fra mulige samarbejdspartner eller henvisninger da dette er et særiøst projekt. Vi håber at høre fra nogle, så vi kan gå videre i dialog omkring hvordan et evt. samarbejde kunne udformes. Vi har ikke nogen krav endnu til hvordan et samarbejde skal være, da vi mener det bedste vil være at tilpasse det efter de fælles ønsker, så vi begge kan få et fornuftigt udbytte af dette. Nu sidder da sikret nogle og tænker jamen, hvad går ideen mere præci ud på, dette kan være fuldstændig underordnet, hvis ikke I opfylder de overstående krav . Gør I/du det, kommer vi selvfølgelig ind på dette efterfølgende. Med venlig hilsen S&L |
Jeg kan hjælpe jer, så kontakt mig via mail og lad os aftale et møde og lad os se på sagen.
Har erfaring med el-motorer, gear, div. metalforarbejdning overfladebehandlinger m.v.
mvh Søren seh@pc.dk