Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boycott Mcdonalds

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg er noget vrøvl. Ingen tvivl om, at McDonnalds har ville have os til at tro, at der var tale om ægte designmøbler. Nu er der så tale om noget billigt kopibras i stedet - det er på ingen måde det de har forsøgt at bilde folk ind. Det har løjet, de er blevet snuppet i det, og så er den ikke længere.

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:55

Tjae.. det er de motiver de fleste venstreorienterede tilskriver dem. Og det mener jeg er noget vrøvl, men enige bliver vi næppe.

Men hvor dum er man hvis man virkelig tror der står 'ægte' Arne Jakobsen møbler i en McDonalds midt på Nørrebro?

Mvh. Henrik

Fra Klemt under fødslen og ikke elsket siden
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:56

Det bliver vist en smal boycott, hvis alle som selv har piratmøbler, piratmusik, pirattøj, pirattasker eller piratfilm derhjemme lige husker at holde sig for gode til at kaste med sten fra det ufejede dørtrin foran glashuset?!?!??

Devil

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:00

> Men hvor dum er man hvis man virkelig tror der står 'ægte' Arne Jakobsen møbler i en McDonalds midt på Nørrebro?

Dum nok til at være McDonnals kunde

McDonnalds har tidligere lavet glimrende kampagner, men I kan vende og dreje det som I vil, det her er virkelig en dummert. Det er virkelig åndssvagt at læne sig op ad nogle varemærker, forefter at pisse på dem i en grad så de nægter at have noget at gøre med en. Rigtig dumt.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:10

Jamen altså... Hvad kan man med rimelig ret forvente af et firma, der vil være bekendt at servere så helt igennem elendigt hundeæde (jeg vil ikke engang byde min hund det). Jeg har i øvrigt blogget om netop den sag på min blog: McDonalds med nyt image

Jeg bor præcist 400 meter i luftlinie fra en McDonalds, og det betyder, at min indkørsel og forhave er overdænget med affald fra McDonalds. Der synes at være en ligefrem proportional forbindelse mellem den type mennesker, der kan finde på at smide affald ud af bilens vindue og så den type mennesker, der vil putte det møgføde i munden. Fordomsfuld? JA - også i DEN grad! Lad os få de californiske bødestraffe for "littering". 1.000 dollar. Nemlig!

Jeg har engang samlet en masse af deres skidt op i plasticpose og kørt op til deres burgerjoint med det. Jeg lagde alt affaldet på deres disk med beskeden om, at det tilhørte dem. De gloede.... meget Angry

Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 22:38

Ja det er sgu' dejligt at man kan give de store kapitalistiske koncerner skylden for de unges ansvarsløse svineri.

Du har fuldstændig ret! Det burde forbydes at sælge varer i genbrugspapir - det opfordrer jo direkte til at man smider lortet i fremmede menneskers haver Stick out tongue

Vh. Henrik

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:49
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:57

De er godt nok fulde af lort, i den artikel

> "Der har ikke på noget tidspunkt været forsøg på at lade, som om reproduktionerne var de originale stole«, skriver Lorraine Homer"

Ja, godaw åge - tror "Lorraine" virkelig de havde fået al den mediedækning, hvis historien havde været: "Vi har købt nogle nye billige plastikstole til McDonnalds som lidt ligner nogle designermøbler". Nej, historien fik de så ekstremt meget dækning på netop fordi de lod forstå, at det var ægte designermøbler.

Der må desuden side nogle redaktionsfolk rundt omkring med røde øre - McDonnalds tog røven på dem. De bragte historien, fordi de som alle andre troede det var rigtige designermøbler - for hvem gider at skrive om at McDonnalds får nye billige plastikstole?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:04

Øv - McD har landets bedste vejkaffe. Faktisk har jeg lige nydt den fra Struer for mindre end to timer siden.
Jeg mødte ikke Arne Jacobsen, men der er fine B&O plakater på væggene.

mvh Hans

Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 23:11

Mikkel deMib Svendsen:

De er godt nok fulde af lort, i den artikel

.....

Der må desuden side nogle redaktionsfolk rundt omkring med røde øre - McDonnalds tog røven på dem. De bragte historien, fordi de som alle andre troede det var rigtige designermøbler - for hvem gider at skrive om at McDonnalds får nye billige plastikstole?

Jeg ved nu ikke hvem der efterhånden er mest fuld af mest lort.

McDonalds skrev de havde fået designer-stole. punktum! Og det havde de faktisk!

Hvordan du får det til billige plastikstole kan man så kun gisne om.... Men det er sjov at du netop kritiserer McDonalds for manipulation og lemfældig omgang med sandheden..... Wink

Vh. Henrik

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)