Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start 2008 med klarhed og motivation og selvtillid

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du gerne opnå personlig succes?Jeg vil gerne se dig opnå den personlige succes, som du ønsker og fortjener - hvor du præsterer det bedste du kan og opnår de mål og ønsker, du har indenfor de områder, som betyder mest for dig i dit liv. En mere tilfredsstillende karriere, et mere givende parforhold og mere energi og sundhed i din hverdag. Personlig succes er muligt for alleAt opnå personlig succes er muligt for alle mennesker. Men de fleste har ikke lært de principper og strategier, som er grundlæggende for personlig og professionel succes. Du får det, som gør en forskelJeg har udviklet et seminar, hvor jeg har sammensat essensen af de teorier, principper, strategier og redskaber, som skal til for at skabe et ekstraordinært liv. Du vil, i løbet af de 2 dage, få den nødvendige viden, de rigtige redskaber og mentale øvelser, der, efterfølgende vil gøre dig i stand til at praktisere og skabe et ekstraordinært liv.       De to dage vil indeholde viden, indsigt og erfaringer fra de førende i verden indenfor personlig udvikling, motivation, målsætning og peak performance: Jack Canfield, Anthony Robbins, Richard Bandler, Paul Mckenna, Bill Harris, Napoleon Hill, Stephen R. Covey, Bob Proctor m.m.  Start 2008 med klarhed, motivation og selvtillid Hvis du gør, hvad du altid har gjort, får du hvad du altid har fået. Hvad vil det have af betydning for dig at starte 2008 op med at gøre noget anderledes end du plejer? Har du mål og drømme, som du stadig ønsker at opnå i dit liv, hvad enten det er fysisk, økonomisk, mentalt, eller følelsesmæssigt? Så vil jeg gerne invitere dig til at opdage, hvordan mit ”Sådan skaber du et ekstraordinært liv -seminar” er din vej til at gå, fra hvor du er nu, til hvor du gerne vil hen.  Tjek websiden, læs introduktionen og udtalelserne og se, om dette seminar skulle være det helt rigtige for dig. http://www.resultcoaching.dk/kursusside.asp    De bedste hilsner Anders
Brug for en dygtig coach? :www.resultcoaching.dk
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 16:58

Hej Anders,

Jeg synes det er fint folk de smider et par salgstekster herinde...
Men det ville bare være så meget bedre, hvis de var skrevet så man kunne overskue dem - det er vildt irriterende at læse ting, der ikke bare er stylet til at indeholde et par linieskift eller punkter...

Det må man sige ville give noget mere klarhed ;)

God dag herfra,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:50

Hejsa

Det kan jeg sagtens forstå. Jeg havde også sat det op på en overskuelig måde og efterfølgende da jeg trykkede GO så kom det hele til at se ret uoverskueligt ud. Jeg er også klar over at det nedsætter statestikken ret dramatisk med dem som faktisk går igang med at læse teksten. Jeg syntes bare ikke at jeg ville smide endnu en, det kan også blive for meget. Jeg håber dog at såfremt du fuldte webadressen at du fandt det mere overskueligt.

De bedste hilsner

Anders

Brug for en dygtig coach? :www.resultcoaching.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)