Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 34 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Os der har penge indestående på ewire, skal vi afvente yderlig til ewire selv kommer med en besked omkring hvad der sker med vores penge? Eller hvad gør man i sådan en sag som denne?

vh.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

da det jo efter det oplyste er Ewire selv der har anmeldt konkurs (som forsat ikke ses i statstidende eller cvr) så skal de aflevere lister over alle kreditorer. I alle fald, hold øje med sagen, og når kurator er udmeldt (det kommer givet her i tråden) så skal du skrive til denne og dokumentere dit tilgodehavende, og så kører det selv derfra (langsomt)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:52

Cookie - John Hannover:
dokumentere dit tilgodehavende,

Hej John

Hvad er nok til dokumentation?

Jeg kan lave en udskrift fra mit ordresystem hvor der står de er betalt med Ewire og hvilke transaktionsID, men har jo ikke noget på skrift fra Ewire selv, da jeg ikke kan logge ind og hente det. Er det mon nok dokumentation?

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kom der endelig en besked på deres egen hjemmeside:

Ewire Danmark A/S er taget under konkursbehandling ved Skifteretten i Aarhus den 15. april 2014.

Advokat Jørgen Hauschildt, Bech-Bruun Advokatfirma, er udpeget som kurator.

Ewire-systemet er som følge af konkursen lukket ned, hvorfor det ikke er muligt at tilgå dette. Senest den fredag den 25. april 2014 kl. 12 vil det være muligt at få adgang til en oversigt over Deres kontoindestående samt mulighed for elektronisk at anmelde kravet i konkursboet på http://ewire.dk. De opfordres til at anvende denne løsning fremfor at anmelde kravet på nedennævnte mailadresse.

De opfordres til inden 4 uger fra konkursens bekendtgørelse i Statstidende at foretage anmeldelse af Deres eventuelle tilgodehavende.

Henvendelser kan ske til Bech-Bruun Advokatfirma, Frue Kirkeplads 4, 8000 Aarhus C eller pr. mail til ewire@bechbruun.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 13:54

Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte om Ewire er omfattet er Indskydergarantifonden?

I så fald er det vel bare at vente, og så vil man kunne få sit indestående retur.

Hvis ikke, så vil jeg sige jeg er meget overrasket, da de jo netop er underlagt tilsyn fra Finanstilsynet, og dermed også bør være omfattet. Hvis ikke, så ser vi sgu nok aldrig en krone. Har selv et større femcifret beløb i klemme :-(

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:19

Nå det var da en fin melding trods alt, at vi kan logge på deres system og gøre kravet op i ro og mag, ligeledes anmelde kravet online.

Kim indskydergaranti er der ikke,  et forsigtigt gæt, ud fra periodeopgørelserne i orienteringen fra finanstilsynet, så vil jeg tro vi måske kan få omkring 20%, vi (brugerne) burde klart være foran i køen forud for andre kreditorer. Vi må se hvad der sker. 

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:09

skanse72:
Nå det var da en fin melding trods alt, at vi kan logge på deres system og gøre kravet op i ro og mag, ligeledes anmelde kravet online.

Så må vi jo bare vente på at kunne logge ind igen, og derefter gøre krav på sit indestående.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 15:18

Nu skal det lige siges jeg ikke har læst alle 34 sider, men en del af det, så ved ikke om det har været oppe og vende.

Udover jeg har en del penge i klemme her, har jeg også et andet problem og det er den dokumentation jeg plejer at bruge til hver enkel af mine ordre i mit regnskab nu er væk. Dvs. hvor jeg har stående hvor meget af hver ordre der går til Ewire gybyr osv. hvad vi man nu her??

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:41

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhvervsnyheder/article2262614.ece

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej, 

Det är så jävla rätt att detta hände bara för att ni envisas med att ha Dankort. Rena skiten! Kom ut i Europa och gör affärer på samma villkor. Hoppas hela näthandel i Danmark går omkull. 

Side 34 ud af 49 (488 indlæg)