Hej Aminoer, jeg har modtaget denne mail som jeg lige vil dele med jer. En ting er at sende SPAM ud og så på Dansk, mennnnnn det kniber vist lidt med grammatikken :-) Jeg troede først den var Norsk, men det er den ikke.
God dag!
Et velstående selskab byder dig på arbejdsstilling. Er venlig og lukke den meddelelse ikke straks. Du tregner ikke at investere noget; det er ikke en ny finanspyramid. Du må bare have en PC med Internet-andgangen, en telefon, en konto i ditt land og en lit hviletid! Kernen af disse arbejde ligger på bearbejdering af betalinger som skal komme fra vår klienter som kan ikke betale oss direkt. Ikke særlige kundskaber er fornøden, du skal lære alt i løbet af arbejde. Vi skal forklare dig alt gennem telefonen eller Internet. En finansmanager får gansk flere penger ved oss, og han får penger efter enhver forretning, ikke engang om månaden. Det er en god fordel af arbejde ved oss. Alle detalje finder man op vår site, sektionen FAQ og How it Works. Hvis du har spørgsmåler, vi skal svare dem ved e-mail. Alt hvad du trægner at begynde arbejde er: indregistrere ved site, underskrive en kontraktform, og da strater vi!
Mange tak for din agtelse! Vi venter om dig på siten.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Ja, men der skal nok være nogle der hopper på den. Vi har nu modtaget denne mail på flere af vores konti og den bliver pt. ikke stoppet af Spam Fighter.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Ja, men der skal nok være nogle der hopper på den. Vi har nu modtaget denne mail på flere af vores konti og den bliver pt. ikke stoppet af Spam Fighter.
Det kræver da vist at man har en enigma kodemaskine - eller måske en omvendt babelfish til sin rådighed. Men det er da rart at der er nogen der tænker på én, og sender gode tilbud.
Det er kun et par dage siden jeg fik en dansk mail fra et polsk firma der tilbyder jern- og metalarbejdere... Men jeg havde ikke lige noget jeg skal have svejset.
Det kunne egentlig være ret sjovt at svare den på dansk, og stille dem en masse spørgsmål, evt fra en nyoprettet hotmail eller yahoo konto, der kun lige skulle bruges til det fornål.