Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger du til at få automatiseret nogle tidskrævende arbejdsrutiner ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En computer kan være det perfekte redskab til at få automatiseret manuelle arbejdsrutiner. Selvom der måske er tale om et lille projekt, så kan det betyde, at der spares meget tid, og resultatet ikke bliver fejl-behæftet på samme måde, som det kan være ved manuelle arbejdsrutiner.

Her er et eksempel: En forening opkræver et årligt kontingent. Fra Nets fås et udtræk af indbetalingerne. Vi kan nu konstruere et lille program, som kontrollerer indbetalingerne i forhold til medlemslisten.  I det konkrete tilfælde vil man være interesseret i at få de 'fejlagtige' situationer frem.  Som for eksempel, hvem der har betalt for meget, hvem har betalt for lidt (eller slet ikke betalt), samt ikke-medlemmer, som faktisk har betalt.  Foreningen brugte tidligere Excel til at håndtere den type af situationer - hvilket var et meget manuelt og tidskrævende arbejde,  og der var en række problemer med behandlingen.

Dette er blot et eksempel, og jeg ved, at der er mange mindre og nystartede firmaer, som gemmer på denne type af projekter.  Det kan ganske enkelt ikke betale sig, ikke at få et edb-system, der automatisk løser opgaven.

Hvis du er i den situation, at du har en tidskrævende arbejdsopgave, så lad os få en snak om denne arbejdsopgave.  Jeg vil gerne analysere opgaven og uforpligtende give et løsningsforslag til et edb-system, som automatisk løser denne opgave.  Og derefter vil jeg give dig tilbud på dette edb-system.

Lad mig høre fra dig. Send blot en privat besked.

mvh Erwin

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)