Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame for dit diskotek eller ungdomssted

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PartyPix.dk udvider konceptet, og lukker nu op for "Diskotek-profiler". Det vil sige diskoteker kan oprette sig på sitet og uploade festbilleder. Et diskotek får sin egen underside hvor alle fester ligger sorteret efter datoer, toplister for diskotekets billeder, og selvfølgelig kommentare til billederne fra brugere osv.

Alle billeder vil selvfølgelig også kunne ses overalt på PartyPix.dk og vil derfor vise brugere fra hele Danmark hvor fed en fest I holder på jeres diskotek. Fordelen er at det ikke kun er stamgæsterne fra dit eget diskotek der ser billederne på diskotekets egen hjemmeside, men mange andre mennesker, som måske ender med at besøge dit diskotek!

Adressen er PartyPix.dk
- Kontakt os gerne hvis du skal bruge hjælp til at oprette dit diskotek

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:44

Held og lykke med det.

Men har nogle spørgsmål, håber du kan bruge dem... Måse jeg husker forkert på loven...

Har i tænkt på, at "bare patter" gør at seriøse diskuteksfolk (hvis sådanne findes) ikke vil lægge billeder på ?

Digital loven når det er pinlige billede, eller "nøgne" som nogle er ?

Folk under 18 der er på, kan måske give problemer ?

CloseUp kræver underskrift ! 

Håber at i vil lave en CAFE guide engang... Den tror jeg vil blive god :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 15:55

Nu har vi før kun beskæftiget os med privatfester, og her er det fotografen der skal have tilladelse af folk på billederne inden han ligger billeder op. Dette har dog ikke været et problem indtil videre, da privatfester ofte er venner og bekendte, og de netop uploader billeder for at dele dem.

Angående billeder fra diskoteker, har de fleste diskoteker selv en fotograf. Denne fotograf skal selv spørge folk om han må tage billeder. Desuden kan de vælge at hænge en infoseddel op indgangen hvor de giver besked om at der vil blive taget billeder på diskoteket.

Jeg er ikke bange for at diskotekfolk anser "bare patter" som noget useriøst. De fleste af de diskoteker jeg kender, har ofte strip på programmet, og disse billeder ligger på deres hjemmeside dagen efter.

Håber det besvarede dine spørgsmål. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)