Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.joybox.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Selvom vi nu har været i gang i 3 år, er vi bestemt ikke for fine til at høre jeres meninger og velmenende råd om vores shop mht. layout, design etc.. Der er altid plads til forbedringer !

Vi erkender up front, at vore tekster (primært de korte) trænger til en gennemgang, da nogle af dem er lidt for "hallo hvor langt ude - snak dog mere tydeligt"-agtige, men disse gennemgåes/rettes snarrest.   

Find shoppen her --> www.joybox.dk og smid gerne en tilbagemeling hvis du har lyst.

PS: For dit besvær gives 10% rabat på første ordre, hvis du skulle få lyst til at lægge en bestilling - bare skriv dit Amino-navn i bemærkningsfeltet.

LarsQ.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 16:54

Hej Lars,

Hvis jeg lige hurtigt skal komme med nogle kommentarer...
Så er sitet en smule roddet..
Ikke så meget tekstmæssigt, der er det nogenlune og sidemenuen kan man også godt hitte ud af.
Men billedmæssigt, der kan det være lidt svært at overskue.

Tror jeg ville prøve at tage alle billederne af, og se hvilke I "virkelig" har brug for.
Top baren kunne forenkles en smule - ved kun at have noget der relatere til logoet, og så måske et eller to produkter...
Nogle af jeres vejledninger, når man kommer længere ned, kunne også gøres til almindelig tekst, og sættes ind i et sammenhæng i stedet.

E-mærket, står også 3 steder - hvor det måske kun var nødvendigt at have det placeret under alle de kort I tager imod i butikken.

Håber det kunne bruges til noget..... og ha en fortsat god dag :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 17:42

Hej Lars.

Som Emil også er inde på, er dit design lidt rodet, som godt kan skræmme nogle kunder væk. Jeg bryder mig ikke om den grønne baggrund hvor man kan søge og gå til indkøbskurven. Her vil jeg gerne have lidt kontrast til den øvrige baggrund.

Det var det eneste der lige sprang mig i øjnene pt. Skal nok vende tilbage, hvis jeg finder mere...

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:40

Hej begge,

Tak for jeres tid og jeres input.

Vi har brugt en del kræfter på at spørge kunder og besøgende om vores shop, så det er spændende også at høre webdesigneres mening.

Jeg har aldrig selv betragtet indtrykket som rodet, men kan ved nærmere syn godt se at der er noget om snakken. Som konsekvens er toppen af shoppen gjort enklere i udtrykket og den grønne baggrund mellem topbanner og hovedtabel er forsøgt i en matchende rød. En bedre løsning iflg. mig selv ;-)

Jeg har brugt en del krudt på at hive konkret viden ud af E-Pusher og omsætte det til brugbare ændringer i shoppen og det er lidt af en balancegang at have alt det vigtige med, uden at overdrive. På den ene side vil man gerne sikre sig, at de spørgsmål som en mulig kunde evt. har nemt besvares (sendes pakken diskret?, er shoppen e-mærket?, hvordan kan jeg betale?, hvor kan jeg spørge?, er der nogen tilfreds kunder?) og på den anden side skal shoppen være flot og indbydende.

Jeg har gennem tiden forsøgt forskellige muligheder for let adgang til de informationer som ligger bag de store knapper på forsiden, og er heller ikke helt 100% tilfreds med den nuværende løsning, så forslag modtages gerne. En mulighed kunne være tekstlink i menuen til venstre, men der drukner de nemt.

Antallet af billeder: Jeg formoder at der primært tænkes på billeder på forsiden som ikke er direkte produktbilleder - korrekt? Jeg har valgt at vise mange produktbilleder ved hvert enkelt produkt, da jeg selv gerne vil se mest muligt inden jeg selv køber på nettet. Super 3D billeder med zoom er måske løsningen, men noget dyrt at sparke i gang, når jeg selv skal betale produktion af  materialet.

LarsQ.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 17:59

Nu er jeg tilfreds.

Held og lykke med siden :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)