Nu har vi i et godt stykke tid været igang med at udvikle vores e-shop på www.yourhighness.eu, hvor vi sælger tøj til høje kvinder. Vi er godt tilfredse med resultatet, men nu vil vi gerne høre jeres mening. Derfor vil jeg høre, om I vil kigge hjemmesiden igennem og give jeres feedback. Der er specielt nogle ting, som vi gerne vil høre jeres mening om:
1. Hvordan oplever I checkout processen? 2. Er handelsbetingelserne tydelige nok? 3. Er produktvisningen god nok? 4. Generel feedback
Jeg glæder mig til at høre jeres mening
Med venlig hilsen Anders YourHighness www.yourhighness.eu
Synes sitet er pænt, roligt og nemt at komme rundt på. Nu er jeg selvfølgelig ikke jeres målgruppe, I hvert fald på hverdagene :D
Well, jeg ved ikke helt hvad den der stribe ude til højre laver.. den virker ikke stilmæssigt, som om den hører til sitet. Ligesom "item"-counteren er lidt underlig i farven.
Tak for feedbacken. Jeg har ændret kurven (item counteren). Du havde helt ret i, at den ikke var god nok. Jeg tænkte på, hvad er det, at du mener med farverne ude i siden? De 3 streger, hvordan føler du, at de falder udenfor?
Er der ikke andre, der har nogle feedbacks til siden? Vores konversionrate er langt fra god nok (,5%-1%). Derfor vil jeg meget gerne finde frem til, hvad det kan skyldes!
Jeg har ikke lige noget til chekout, men faldt lige over en ting der ofte ærger mig. Du har en "zoom" knap under produktbillederne, men man åbner jo bare et tilsvarende billede i en pop up, der er nøjagtig samme størrelse.
Jeg prøvede at gå turen med "Kiilerich Blouse Red" i str. 36 og 42 (nu er jeg hverken høj eller pige.. men for testens skyld)
Først da jeg tjekker min "shopping bag", ser jeg at de er "Out of Stock" og en tekst i bunden fortæller mig at "Produkter markeret med Out of stock findes ikke på lager i det ønskede antal. Ret venligst antallet på varer mærket med (Out of stock), Tak" (jeg tænkte lige at hvis jeg nu skrev 5 stk. i stedet, ville det så ændre noget..?)
Kunne man have en lille rød status "lampe" ved de produkter der ikke er på lager, så man ikke smider en masse tøj i sin shopping bag, der ikke er på lager? Ja jeg blev da lidt ærgelig, da jeg havde set frem til at prøve en trøje der er lavet af 50% bambus