Der er ændret noget i algoritmen hos MSN/Live Search, da MSN har udført en opdatering på hele Live Search. Jeg har blandt andet skrevet noget om det på vores weblog under indlægget Linktekster får større betydning i Live Search.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Der er ingen tvivl om at der er sket store ændringer, men mine stikprøver viser også at en hel del serps nu er helt ude i hampen, så mon ikke vi kommer tættere på normalen igen når de får rettet til hos ms?
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Selvfølgelig kan man diskutere hvor valid dataen fra Alexa er, men som bekendt ingen røg uden ild. MSN/Live har en andel der er værd at tage notits af. Hovedsageligt fra folk der aldrig har ændret deres startsside, fordi de enten er ligeglade eller ikke aner hvordan man gør (http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/10/06/205528.htm), samt brugere af IE7 der har Live som deres primære indbyggede søgekilde.
5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me