Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. originale flash filer som jeg har mistet...hvad stiller man nu op:(

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino gæster

Håber I kan hjælpe mig i den positive retning. Da min tidligere programmør fortæller at der ikke er så meget at gøre.

Men måske kan I hjælpe mig.

Jeg har mistet de originale flash filer til min hjemmeside og vil gerne rette noget på siden hvad stiller man nu op?

Er det rigtigt at man er helt færdig hvis man ikke har de originale flash filer eller kan man godt løse det?

Jeg ligger inde med nogle lidt ældre flash filer, men om det er ikke de originale.... så ved ikke om de nu kan bruges.

Håber at høre fra en kvik person og gerne en løsning hvis det kan lade sig gøre?

God dag:)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lang tid siden jeg har arbejdet med Flash, og jeg ved ikke om der kan importeres .swf-filer til Flash Professional eller lignende, men det er sandsynligt. 

Noget andet jeg har prøvet engang, var at finde en Flash decompiler, fordi jeg var i gang med at lære det, og jeg fandt noget på nettet, der så spændende ud, som jeg ville lære af.

Det virkede, men det kan godt være der kræves en del justeringer.

Det afhænger af en del ting, såsom det er en simpel frame-by-frame, tweens og om der er en del ActionScript-programmering.

Jeg har også set tilfælde, hvor der slet ikke burde være blevet brugt Flash til formålet, men at det åbenbart var det eneste webudvikleren kunne. 

Du er nok nødt til at finde en der kan kigge på det. Prøv evt Amino Freelancer

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)