Jeg har en lille betalings hjemmeside www.beståkøreprøven.dk og har brug for hjælp til en lille afpudsning. Siden er lavet i Wordpress og jeg har gjort den gratis for brugere fordi siden ikke vises optimalt i øjeblikket, så det vil være urimeligt at tage betaling for noget der ikke er 100%. Der er en fejl på resultatsiden, når man har taget en teoriprøve, hvor der burde være et billede fra teorispørgsmålet, men billedet er istedet en aftegnet firekant med et lille X i et hjørne. Jeg har desværre ikke længere webmaster tilknyttet til siden, og har brug for hjælp til at løse problemet. Kan du hjælpe mig med at løse den lille udfordring, vil jeg belønne dig for din ulejlighed. Skriv gerne til mig hvis du kan rette fejlen, eller anvise hvordan jeg selv kan løse problemet. Er det noget med HTLM koder, er jeg ikke den skarpeste. |
Det lyder som om at billedet du prøver at vise ikke findes (altså at adressen til billedet er forkert).
Jeg kan sikkert godt rette fejlen, hvis du giver mig lidt flere oplysninger, evt. kildekoden fra den pågældende side på din hjemmeside.