Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjsælger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver fra et mindre Århusiansk tøjfirma, der hedder Geschäft. Vi står p.t og mangler en sælger, som kan tage vores kollektion med rundt til tøjbutikker i danmark (og udlandet hvis muligt) Vores sortiment er på nuværende tidspunkt T-shirts, hættetrøjer og caps - med og uden tryk. Da vi (vi er 2 om firmaet) kører vores firma - Geschäft - ved siden af vores "normale" jobs, har vi desværre ikke de store muligheder for selv at komme rundt til butikkerne med vores produkter. Da vores designs er af høj kvalitet, er det den "bedre" halvdel af tøjbutikkerne i Danmark vi applere til. Vi vil meget gerne høre om der er nogen som kunne være interesseret i at høre mere om dette, eller som kender noger (der kender nogen) Venlig hilsen Geschäft www.geschaeft.dk
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:24

Hvad er det mere præsist i søger?

Hvad tilbyder i sælger?

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:35

hej.

Vi er igang med at start vores webshop op og står og mangel et par leverandør, har kikket på jeres webshop og kunne godt være int. er at sælger jeres tøj. vi håber på at vi på længe sigt får mulighed for at åben en butik.

hilsen

Kim

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:42
Hej Kim. Lad mig høre mere om dine planer. Det lyder interessant, og jeg vil gerne høre lidt om, hvilke mærker I ellers skal have og se jeres shop, inden vi går videre. mvh/ Morten Bjelbæk Geschäft g-shirt.dk
Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:16

Hej.

Vi skal sælge alt til hele famillie (dame,herre,ung,børn og baby).

Vores shoper igang med at bliv ombygge da første forslag ikke var godt nok.

og nu er vi så ved at finde nogle leverdør da det hele skal passe sammen.

hilsen kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Jeg er interreseret i jobbet.. ring på 28181812.. vil gerne hører mere.

Hilsen Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)