Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Dating site

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par ideér:

Lav en samlet side der samlet mange forskellige niche dating former.. altså både for landmænd, enlige mødre etc. hvor de så hver især bare vælger hvad de søger..!

Hold den gratis... hvis der kommer nok medlemmer skal pengene nok kunne tjenes på reklamer på sitet.

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 05:45

For 25.000 kr kan du helt sikkert få lavet jeres site, lige så detaljerigt som I ønsker det, her i Indien.

25.000 kr. svarer til ca. 11 gns. månedslønninger for web-programmører her, så hvis jeg var jer ville jeg på http://www.getafreelancer.com, oprette jeres projekt og se på de bud I får, snakke lidt frem og tilbage med nogle udbydere og så vælge et mindre firma, som I føler at I kan stole på og vokse med fremover. Så vil I få et rigtigt godt resultat til en pris langt, langt under vesteuropæisk standard.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:23

Hej Henrik,

Som flere allerede har skrevet, så er det et større projekt, og hvis ikke I har en masse penge til projektet, kan udvikling i lavtløns lande være en udemærket løsning. Men der er et "men" forbundet med outsourcing af et projekt af denne størrelse...

Selvom det helt sikkert er udemærkede programmører der sidder i Indien etc. så bør I have en projektleder koblet på projektet fra start, som har den nødvendige faglige ekspertise. Inden I begynder at vælge leverandører/programmører bør i lave en helt klar og entydig specifikation af sitet, og den platform den skal køre på (UNIX/Linux/Microsoft). Og det skal der helst en programmør til at hjælpe jer med.

Det bedste ville jo være hvis én af Jer har den ekspertise, ellers bør i købe Jer til den. Og når I har valgt en leverandør, så få lavet en aftale om, at I vil få noget kode til evaluering efter eks. 14 dage så I kan få evalueret kvaliteten. Hvis kvaliteten ikke er god, så find en anden leverandør/programmør. Jeg har før fået tilbudt en gratis testperiode, eller en testperiode til nedsat pris, så jeg har kunnet evaluerer kvaliteten.

Tro mig, det sidste I ønsker er et succesfuldt site med mange besøgende, som ustandseligt har problemer pga. sjusket programmering!

mvh Carsten
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:05

prøv også rentacoder.com - hvis du opretter dig en auktion, bliver man tit tilbudt færdigudviklede scripts, som du så kan betale ekstra for at få lavet om efter dine behov.

Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:16

Tusind tak for alle jeres super inputs, der er bestemt noget at arbejde videre med.

Kunne også godt bruge lidt mere sparring på marketing og lanceringsdelen...  men jeg kunne jo også bare ringe til Morten Wagner fra dating.dk, og høre om har nogle gode ideer...  

Hilsner Henrik
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 13:31
Hvis du kan bruge noget i stil med denne demo: http://www.joomladate.com/

Så kan jeg lave et billigt system til dig... Det var lige min afsluttende bemærkning

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:54
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:57

Hej Henrik Holm.

God ide, der sikkert penge i det.

MEn..
Hvis du kan få lavet et dating system fra bunden som er godt til under 30 K , synes jeg du skal slå til.

Jeg har rodet lidt i det, og det som når de hører ordet dating kommer der $ i øjnene på dem.
Det er ekstrem høje priser med dating.

Slå til, hvis han er god ;)

MVH Rasmus Madsen
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:38
Vil lige støtte op om Carstens indlæg, hvis ønsker en seriøs løsning må i også tage opgaven seriøst.

Få en senior til at lave arkitekturen af jeres løsning inden i begynder at udvikle noget som helst, så spare i rigtig mange penge på langsigt. Jeg været rigtig mange steder for at optimere på løsninger, men det er næsten umuligt da arkitekturen er elendig. Og så stå den på omskrivning i større eller mindre grad.

Jeg har været præsenteret for lavt-løns-kode mange gang, og du får hvad du betaler for og ikke én øre mere. Jeg har endnu ikke set en sådan løsning der kan skalere når volumen stiger. Så lad vær med absolut at tage den billigste løsning. Tænk på det offentlig, hvor mange gange har de haft held med det?!

Jeg har tit fortalt kunder, at de kunne havde brugt mig de første 50 timer af projektet og derved sparet de 1000 timer de bruger på mig bagefter i stedet og mere til..
Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:38
Rigtig mange tak for jeres gode input til IT-delen; Carsten, Daniel, Rasmus, Frank og alle jer andre. For mig er der vist nu ingen tvivl om, at det er vigtigt at få styr på projektfasen, når det gælder udvikling af sitet, database og hele arkitekturen bag. Jeg vil lige danne mig et overblik over, hvad næste step nu skal være, men jeg tror at vi skal indvolvere en senior-udvikler, som støtte i ordregivningen.

"Kritisk-masse", er også noget jeg til stadig forsøger at finde den bedste og smarteste løsning på. Man kan jo ikke lade være med at tænke på, hvad de andre store sites (dating.dk, match.com etc.) har gjort for at få de første "mange" til at oprette sin profil??

Og så selvfølgelig; hvad er lige netop det dér helt rigtige, der skal til for at fænge en bruger første gang ... altså den helt rigtige vinkel på konceptet? Eksempelvis; "Farmer-dating", her er man vist ikke i tvivl om hvem dette site henvender sig til. Det samme gælder for "Beautiful-people", et klar signal om, at her er kun adgang for de "smukke"...  Har I nogle gode guldkorn at dele ud af...

Hilsner
Henrik Holm
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)