Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket produkt ville du sælge, hvis du have 50.000kr at handle ind for til en ny webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fyn
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

M32:

Invester i kakao

Tak for input. Har du gode erfaringer med at sælge kakao via en webshop eller har du en god mavefornemmelse om at det rykker i 2014? :D

Fra Fyn
Tilmeldt 13. Aug 13
Skrevet kl. 12:02

Tak for indput Dalgaard.

Jeg har godt været samme tanker igennem. Jeg ville nok hurtigt gå død i at være danmarks nye tampax konge, men så igen, hvis jeg kan omsætte for millioner kender jeg mig selv godt nok til at kunne se bort fra produktet og hygge mig med forretnings delen.

Fra Fyn
Tilmeldt 13. Aug 13
Skrevet kl. 12:27

Tak for input :)

Haha, ja det er et meget åbent spørgsmål og håbede også at kunne provokere lidt til at få noget dialog i gang - havde nu ikke regnet med at nogen ville servere deres gyldne idé bare fordi jeg nu spurgte:) - Men for mig er det interessant at få noget dialog på det felt, som jeg pt. bruger lang tid på at tænke over og er groet lidt fast i. Man vil jo gerne investere i et godt produkt første gang og komme godt fra start.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Giv mig 50.000 og jeg gøre dig til multi-millionær inden for et halvt år ;)

Desuden vil du ha' tjent dine 50.000 hjem allerede i første uge :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daneng:

Hej,

Jeg synes det lyder meget interessant. Jeg tager kontakt til dig igennem din kontakt guide under idn profil.

Jeg aner ikke hvorfor man ikke kan sende PB til mig. Måske fordi jeg ikke er plus medlem endnu?

Du skal trykke på min profil, hvorefter du kan sende mig en prvatbesked herinde... Men det virker vist hos dig igen, så jeg sender llige en ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)