Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - skal jeg gemme min bon?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:
Erklæringen kan faktisk næsten ikke blive mere skrabet end den er.

Certificering er revisorerklæringer har intet med rigtig sikkerhed at gøre ... Det er fuldstændig irrelevant hvor mange certifikater der er udstedt og hvem de er udstedt af, det der betyder noget er at Nianet har styr på den fysiske sikkerhed, og at Agera har styr på den digitale, og det er jeg 100% overbeviste om at de har.

Jeg vil til enhver tid 100 gange hellere opbevare mine data i et center hvor jeg har tillid til at folkene bag kan finde ud af at drive det ordentligt, end et center med en masse fine certifikater og middelmådige teknikkere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Certificering er revisorerklæringer har intet med rigtig sikkerhed at gøre

Nu har det så en betydning når Dinero selv vælger at markedsføre sikkerheden på baggrund af en 3402 (som ikke er en certificering men en erklæring) og som kun omfatter en brøkdel af det som Dinero påstår den omfatter. Det er vel i bund og grund det man kalder at være på kant med markedsføringsloven. Tillid er godt men i revisionsverden er kontrol bedre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Nu har det så en betydning når Dinero selv vælger at markedsføre sikkerheden på baggrund af en 3402

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se.

Henrik Koudahl:
Tillid er godt men i revisionsverden er kontrol bedre.

Hackerne og naturkatastroferne er ligeglade med dine certifikater ... Surf-Town var også revisor-godkendt dengang deres serverrum blev oversvømmet ... http://www.version2.dk/sites/v2/files/styles/gallery_main/public/surftown3.jpg?itok=TZIdkphS 

En godkendelse jeg er pænt sikker på vandet var ligeglade med dengang det brød igennem de 5cm stykke ståldøre ind til servercenteret :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godkendelser og certificeringer.....???? Det taler vi ikke om - jeg taler om en erklæring. Ved en 3402 er det virksomheden selv som opstiller kontrollen - revisor tester kun om kontrollerne er implementeret og effektive. Så virksomheden får kun svar som de selv spørger. 

Never mind pointen er den manglende sammenhæng mellem virkeligheden og hvad Dineros markedsfører sig med. 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)