Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sletter amino dette indlæg i en debat ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nedestående indlæg bliver igen og igen slettet, og det er på trods af det indeholder gode saglige argumenter om både den debat jeg har med rosenstand og det emne vi er uenige om. Undskyld men er dette ikke et debat forum ? eller er debat kun tilladt når man er enig med thomas rosenstand ?

Thomas tak for 24 timers karantæne !

Undskyld mig lige en gang med hvad er det i det hele taget du biller dig ind.

Du er en voksen mand oppe i årene, og du burde om nogen være i stand til at sætte et eksempel for god opførsel.

Du promener endda dig selv som værende klogere pga din alder tidligere i denne tråd, men formår samtidig at opfører dig som en ubehøvlet teenager der bliver nægtet at være ude længere end til midnat.

Thomas dette er et DEBAT forum, et offentligt forum hvor forskellige meninger DEBATTERES livligt så længe tonen ikke bliver for grov. Ikke dit private lille diktatur forum hvor ingen har ret til at ytre en anden mening end kim jong rosenspand, og skal svines, nedlades, mobbes, kaldes troll og sortlistes hvis de ikke er enige med dig. Tror din succes har steget dig lidt for meget til hovedet mester.

Jeg skriver et indlæg hvor jeg giver til kende at jeg ikke er enig med dig, til at starte med giver du et sagligt svar på tiltale, men da jeg fortsætter med at debatterer fordi jeg ikke finer dit svar tilfredsstillende, så klikker filmen fuldstændigt for dig.

Først skal jeg nedlades med at jeg sikker bare er ung og dum, hvilket bestemt ikke er tilfældet. Så skal jeg svines, mobbes og nedlades, herefter skal der uden grund sættes spørgsmål til mit arbejde og mit køn, og til slut bidrager du så med at give mig 24 timers karantæne fra amino WHAT !!!!!

Ja jeg har en ophedet debat med dig pga alle disse ting, men jeg er på intet tidspunkt grov i munden på samme måde som dig. Alligevel modtager du stjerner, og jeg modtager en 24 timers karantæne. Det er MEGET tydeligt at du har fået samlet dig en lille hær af rygklappere med skyklapper, og de er fuldstændige ligeglade med hvor ubehøvlet og svinsk du opfører dig. Du har deres støtte. Du burde skamme dig og sætte et godt eksempel for dem. Jeg håber også disse rygklappere vil tænke sig om en ekstra gang i fremtiden inden de uforbeholdt giver sin støtte til dig.

Du har endda en amino moderator der bakker dig op i et emne hvor han ingen professionel viden har. Det siger sku da lidt om det hele.

Til at starte med så kan jeg slet ikke forstå at du overhovedet kommer væk fra emnet og gør det personligt. Er du virkelig sådan et stort pattebarn at du føler dig tvunget til at gøre det hele til en personligt smedekampagne blot fordi der er nogen som ikke er enige med dig.

Jeg kommer med saglige argumenter for at der er åbenlyse modstridende interesser i seo og konverteringsoptimering. Du forholder dig ikke til en eneste af dem.

Auto geo targeting er noget der kan give bedre konvertering, men noget der kan være meget svært at håndterer i forbindelse med seo.

facebook login mm giver mulighed for at gemme data og sætte en masse funktioner på auto, og selv om der findes seo løsninger til password beskyttede sider, så er der bestemt tale om en konflikt.

Den title der konverterer best, kan nemt være en title der skader din seo. Google og besøgende kan nemlig godt fortrække meget forskelige ting, og hvad hvis den best konverterende titel slet ikke har keyword i sig.

Elementer som flash eller andre flotte ting kan også hjælpe med konvertering fordi det kan få enkelte ting til at se godt ud, men vi ved begge at seo og flash på ingen måde hænger sammen.

Dette er blot få eksempler og der er mange mange flere. seo og konverteringsoptimering skal følges hånd i hånd hvis du vil sælge, men det betyder ikke at du automatisk modtager konverteringsoptimering hvis den seo der bliver lavet er godt. Og det var netop dette som var dit første postulat.

Til at starte med fører du dig frem som om at din seo er så god at konverteringsoptimering helt automatisk er en del af det. (efter min mening udelukkende for at få andre til at se dårlige ud)

Så udtaler du dig om konverteringsoptimering som om du er ekspert, for blot et par minutter senere at indrømme du ikke ved så meget om det, og derfor har outsorced den del.

Hvordan kan du overhoved udtale dig som ekspert når du ikke har viden nok om konverteringsoptimering til at lave det selv. Din manglende viden forhindrer dig i at se de meget åbenlyse problemstillinger der NOGENGANGE kan være.

Jeg syntes det er super du har en intern mand, eller et eksternt firma til at smide en gang konverteringsoptimering med i pakken. Ingen kritik af det. Men oprindeligt fik du det til at lyde som om de to var forbundet sådan at god konvertering var et resultat af god seo. Men i virkeligheden er der jo tale om et seperat produkt man skal tilkøbe hos dig (hvis det overhovdet er muligt ?).

Et seperat produkt der vel og mærke nok koster det samme som seo delen (hvis det lavet ordenligt). Jeg gætter på at du enten ikke modtager ret mange kunder der er villige til at betale det dobbelte for også at få konverteringsoptimering, eller også er den konverteringsoptimering så lille og ubetydeligt at du ikke kan tillade dig at markedsfører din seo som indeholdene konverteringsoptimering.

Alt i alt mener jeg ikke du er i en position til at føre dig frem omkring konverteringsoptimering på den måde som du gør, og slet ikke når det er på andres bekostning.

Du hader jo også selv webdesignerer der prøver at overbevise kunder om at alt seo er inkl i deres design. At en webdesigner siger sådan er en hån mod dig. Men når du siger som du gør nu, så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimerings firmaer og personer.

At du har dette som et ekstra produkt gjorde mig nysgærig, så derfor spurgte jeg ind til hvordan du/i håndterer de åbenlyse problemstillinger der kan være, og hvilken form for konverteringsoptimering man egentlig modtager hos dit firma, netop fordi konverteringsoptimering er så omfattende at det er noget som tager mindst lige så lang tid at lave som seo hvis man laver det ordenligt. Der skal split testes farver, placeringer, tekster, bruger adfærd og 1000 andre ting. Jeg tvivler dog på at det man modtager hos dig som almindelig kunde er SÅ omfattende, og derfor valgte jeg at konfronterer dig med det.

Enhver normal person ville jo have taget chancen til at promener sit fantastiske produkt, men efter at have set dine tidligere indlæg igennem kan jeg se at du er en person der holder sig selv oppe ved at træde på andre. Du vælger derfor at svine mig til, mobbe mig, sætte spørgsmålstegn ved min integritet, personlighed og kompetence. WHAT !!!!

FØJ fy helved thomas du burde skamme dig.

Skal man virkelig på amino frygte enkelte brugere fordi de ikke kan tåle at man ikke er enig. Jeg tager dette ret seriøst fordi mange brugere herinde lever af de kunder som de finder på amino, og når folk som kim jung rosenspand kører personlige svine kamagner udelukkende fordi man er uenig med ham, så går han ind og skader ens levebrød. Kan det virkelig være rigtig han skal have lov til det, helt ærligt Thomas du må satme lige strame op engang. Dit ego er ikke vigtigere end andre folks ret til at være uenige.

Jeg er i chok. Jeg føler mig mundlam på trods af det lange indlæg eg lige har skrevet, og jeg ønsker bestemt ikke at være på amino hvis jeg skal frygte at være uenige med folk som rosenspand.

Og lad nu være med at sige det er et enkeltstående tilfælde, eller at jeg som ny bare skal finde den rette tone herinde. Jeg har kigget thomas tidligere indlæg igennem og det her er noget der sker igen, igen og igen. Kan lave en liste med de første 50 profiler der har fået samme fur af thomas, og en lige så lang liste med profiler der har valgt at slette deres profil pga ham. Alt sammen blot fordi de valgte at være uenige med ham.

Jeg vil gerne have en debat omkring konverteringsoptimering hvor vi begger smider vores argumenter på bordet, og derefter debatterer vores åbenlyse forskellige synsvinkler for at finde frem til hvad der egentlig giver mening. Måske kunne vi begge lærer noget.

Men det cirkus du har gang i nu an du godt pakke sammen og rejse af H til med, for det finder jeg mig altså ikke i, og det skal andre heller ikke.

Jeg vil gerne takke folk for de support beskeder de har sendt mig hvor du giver mig ret i rosenstand er helt ude ad trit med virkeligheden når han opfører sig som han gør. Trist at i ikke kan give stjerner i debatter endnu, det ville sende ham et kraftigt signal. Jeg har fuld forståelse for i ikke offentlig vil hive jeres firmaprofiler ind i debatten af frygt for at få samme grimme tur.

Resten - ja det taler vist for sig selv

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du ikke skrive et link til pågældende debat? 

Jeg vil meget gerne se debatten og hvem der er moderator osv.

Jeg kan ikke rigtig udtale mig om hvad der er rigtigt og forkert før jeg har set hele samtalen mellem Thomas og dig, men som du siger, skal man bestemt kunne ytre sig på Amino uden at være bange for at blive trynet af nogen.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem slettede lige indlægget??

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd giver da ingen mening.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku trist, er det amino værdigt ?

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke mere, det indlæg jeg lige har svaret på er lige belvet slettet.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du er Amino Crew - kan du så se, hvem der sletter indlæg eller?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gætte

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)