Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino svineri ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Til at starte med vil jeg gerne sige at dette ikke er et indlæg omkring rosenstand, men et indlæg lavet for at skabe en debat om takt og tone på amino da jeg mener amino trænger til en hæftig debat om dette.

Jeg er klar over at Thomas Rosenstand er en populær person herinde, men jeg må indrømme jeg er i CHOK.

Jeg har lige haft en debat med ham i denne tråd under navnet seo tyskland:

http://www.amino.dk/forums/t/226079.aspx

Han skriver et indlæg, og jeg er ikke enig så jeg konfronterer ham. Første respons jeg får retur er saglig og jeg er tager debatten op med ham. Det skulle jeg dog ikke have gjort for nu ændrer tonen sig dramatisk. Der bliver direkte sagt at jeg er ung uden uddannelse og erfaring. Vel og mærke uden at Thomas kender hverken min alder eller uddanndelse. Der er altså tale om en sviner uden grundlag eller indhold.

Jeg konfronterer ham med dette og at han efter min mening modsiger sig selv i sine udtalelser omkring seo og konverteringsoptimering.

Debatten er slut og jeg modtager nu kun hån retur.

Jeg svarer:

"undskyld men hvad er grunden til denne nedladende mobbe tone"

jeg vil dog ikke sige mig fri fra at jeg selv har ophedet min debat. Men vi kan godt være enige om at dette er et DEBAT forum ik ? og jeg går ikke lige så langt som rosenstand.

Rosenstand fortsætter med at nedlade. Først bliver jeg kaldt en troll, og derefter håner han mit artikel arbejde ved sige jeg skriver danske artikler men ofte laver stavefejl i min profil. Vel at mærke uden at læse i min profil at jeg er tysker og kun skriver tyske tekster.

Min profil bliver nu låst og jeg kan ikke logge ind ????

WHAT

til at starte med så har jeg på intet tidspunkt  været mere grov end rosenstand. Jeg er blevet kaldt flere grimme navne, jeg er blevet nedladet, der er blevet sat spørgsmål ved om jeg kan leverer mit produkt på falskt grundlag.

Alt sammen blot fordi jeg ikke er enig med kongen af amino. Bum basta hvad helved sker der lige herinde ????

Er dette ikke et debat forum hvor man kan have en debat og være uenige så længe man snakker pænt til hinanden. Det troede jeg indtil jeg mødte rosenstand. Her er en mande der ikke kan klare debat, ikke kan klare folk har en anden mening, og som hovedsageligt promerer sig selv ved at nedlade andres viden eller person.

Jeg kommer med flere argumenter og spørgsmål til hvordan rosenstand forholder sig til visse problemstilinger, men modtager intet andet en hån tilbage.

Dette er ikke et sviner indlæg omkring thomas rosenstand, men et oplæg til en debat som jeg mener amino trænger. Det kan sku da ikke være rigtigt at man som ny kommer her og er uening med en garvet amino, og derfor automatisk bliver tromlet ned, svindet og for sin profil låst fordi personen har en håndfuld ryklappere der støtter uanset om det der bliver sagt er korrekt eller ej. 

Rygklappere der udtaler sig om seo uden at have den nødvendige viden til det. 

Thomas du burde satme være mere voksen en dette, men i den omtalte tråd argumenterer du jo at det er i orden at være et barnligt svin når man føler den anden lyver. mmmh

Amino, i burde ikke give så meget magt til enkelt personer at dette kan ske igen. Og til de rygklappere der følger kim jon rosenspand, så syntes jeg i burde se på jer selv om spørge om det virkelig er værd at støtte ham uanset hvad, selv når han er en idiot.

Lad os få en debat omkring dette. Kan det virkelig være rigtig at det er sådan amino skal køres ??? Skal en person som rosenspand virkelig kunne uprovokeret svine håne og nedlade og få en profil låst uden at det samme er blevet givet igen, eller skal der kigges på et par ting ???

Og lad nu være med at sige det er et enkeltstående tilfælde, eller at jeg bare skal lære tonen herinde. Jeg har kigget amino igennem og rosenspand gør det jo igen og igen. Jeg kan lave en liste med de første 50 profiler der har modtaget samme tur. Oftest er det konkurrenter som bliver nedladet for at fremme ham selv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)