Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyttefirma under opbygning HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 drenge som har flyttet en del de de sidste par år for småpenge. Vi har i tankerne at vi vil starte vores egen virksomhed, hvor vi vil flytte rundt mindre virksomhedder, private og her ud over vil vi også tilbyde ormrokeringer af ting. Vi har snakket med lej et lig, og vi har mulighed for at komme til transportmiddel der igennem. 
Her er mine spørgsmål;
Er det muligt at ansætte folk til disse opgaver (hvis man tager udgangspunkt i at de er ansat til at morokere) uden nogen kurser?
Hvilken slags virksomhed skulle man starte ?
Hvordan gør jeg dette til en egentlig virksomhed og hvem skal jeg kontakte?
Tak på forhånd! håber på nogle fornuftige svar (:
-Filip 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I/S , IVS eller ApS  læs lidt overvejelser - personlig virksomhed eller selskab her I kan også i indholdsfortegnelse i min signatur klikke jer frem til en masse andet om selskabstyper og om hvordan man rent praktisk stifter virksomhed eller selskab

I skal ha arbejdsskadeforsikring for alle ansatte tegnet fra dag 1. Jeg ved ikke noget om kursuskrav tror ikke der er det for bare at flytte og bære når der ikke indgår special maskiner eller stor højde osv. Jeg ville også anbefale en ansvarsforsikring hvis nu I eller ansatte taber et par vaser fra det første Ming dynasti

Kontakte? - ja I skal jo annoncere på en eller anden måde - flyers, nettet, supermarkeder, lokal aviser og hvad ved jeg - ellers får I jo ikke jobs og det er en ganske hårdt konkurenceramt branche mig bekendt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)