Vi er 2 drenge som har flyttet en del de de sidste par år for småpenge. Vi har i tankerne at vi vil starte vores egen virksomhed, hvor vi vil flytte rundt mindre virksomhedder, private og her ud over vil vi også tilbyde ormrokeringer af ting. Vi har snakket med lej et lig, og vi har mulighed for at komme til transportmiddel der igennem. |
I/S , IVS eller ApS læs lidt overvejelser - personlig virksomhed eller selskab her I kan også i indholdsfortegnelse i min signatur klikke jer frem til en masse andet om selskabstyper og om hvordan man rent praktisk stifter virksomhed eller selskab
I skal ha arbejdsskadeforsikring for alle ansatte tegnet fra dag 1. Jeg ved ikke noget om kursuskrav tror ikke der er det for bare at flytte og bære når der ikke indgår special maskiner eller stor højde osv. Jeg ville også anbefale en ansvarsforsikring hvis nu I eller ansatte taber et par vaser fra det første Ming dynasti
Kontakte? - ja I skal jo annoncere på en eller anden måde - flyers, nettet, supermarkeder, lokal aviser og hvad ved jeg - ellers får I jo ikke jobs og det er en ganske hårdt konkurenceramt branche mig bekendt
vh John H