Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WORDPRESS - jeg går amok

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har arbejdet med Wordpress længe, og kan stadig ikke finde ud af det. Jeg er ved at gå til... 

# Hvordan tilpasser jeg min webshop til tablets? (iPads og iPhones)

# Hvordan opsætter jeg Quickpay (betalingsløsning, som skal virke mens jeg ordner min nuværende - Paymill)

# Hvordan oversætter jeg teksten i kurven og i "check out"-fasen?

Mit budget rækker simpelthen ikke til dyre fancy timelønninger, har brug for en pisse sød type der vil hjælpe mig de sidste 3%. Inden siden blev færdig blev jeg røvrendt af ham som lavede den. Fik bekræftet fra flere, at jeg ik var den eneste. Altså; med ét var AL support og hjælp væk (og mine penge)

Jeg beder jer derude, jeg har brug for den hjælp. 

Webshop ---> www.bjerreleather.com

Niels

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:37

Smid mig en pm med din email, så skal jeg nok fikse det for dig uden beregning. 

jeg har tid i morgen efter middag :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 23:44

Hej Niels - lad mig prøve at se om jeg kan få dig lidt længere :-)

# Det er dit tema der skal være responsivt. Så vidt jeg lige kan se, er det et tema du har fået lave med navnet "bjerre"!

# Jeg kender ikke quickpay, men hvis du vil bruge paypal midlertidigt, er der en paypalboks til at indsætte dine info under opsætningen af woocommerce

# Du henter en dansk oversættelse til woocommerce her: http://fslab.dk/wordpress/dansk-udgave-af-woocommerce-til-wordpress/

Håber det hjalp lidt på vej

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 00:03

Hej, tak for hjælpen! Problemet er at jeg ik kan finde ud af at installere det til selve wordpress... Det irriterer mig grænseløst. Jeg prøver lidt, tak :-)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 00:06

Hej Niels,

Super flot side du har dig og rigtig flotte ting du laver. Jeg har selv en stor interesse (dog forholdsvis by) for håndlavet læderprodukter. Jeg laver pt. selv urremme og nøgleringe men vil snart kaste mig ud i kortholdere og sleeves til diverse enheder.

Når Woocommerce oversættelsen ikke retter kurven eller andre steder på siden så skal du ind i editor i wordpress backend og rette det manuelt. Det kan ligge under flere steder men umiddelbart under function så vidt jeg husker. Men led lidt i diverse mapper og søg på hver side efter fx ITEM for at finde stedet det står så du kan rette. Det måtte jeg selv gøre i en af mine oversættelser.

Kan jeg sende dig en mail med lidt spørgsmål på dit arbejde? :D

God aften

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 00:10

Hej,

tak for svaret! Jeg prøver at lede lidt. Det er EN stor labyrint for mig godt nok... Du kan bare skrive på bjerre92@gmail.com så skal jeg nok få svaret :-) 

Tak igen :)

Niels

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)