Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld din webshop

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:25

Vi takker for det gode initiativ - så nu kan man også finde skønne smykker i indexet Gift

Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Fra  iDoktoren.dk Skrevet kl. 13:02

Hej Kasper,

Det var da en rasende god idéCool

Nu er vores butik også tilmeldt, venter blot på godkendelse fra admin.

Så nu har alle mulighed for at se, at de kan få fuldstændig Rent DrikkevandSmile 

De bedste hilsener

Kim Bondo 

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:38

God ide, men synes at stjernerne er lidt nemme at give. Anbefalingen er god, da man skal give sig selv til kende, men stjernerne kan man give uden videre.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:34

Jakodan:

Når nu der bliver lavet så mange iondex.. hvorfor findes der så (hvad jeg ved af) ikke et eneste som udelukkende henvender sig til B2B-shops? Virksomheders køb af reklameartikler, julegaver til medarbejdere, emballage, maskiner, printere, kontorartikler, regnskabs programmer, al den slags..

Det var der nogen der skulle tage og lave, så vi også snart kunne komme med på listerne :-))

Det kan være jeg lige laver en her i løbet af et par uger. Nu når du syntes det mangler.. hehe

Fra Odense C
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:06

Jeg vil lige tillade mig at komme med et måske dumt spørgsmål:

Hvem er det egentlig som får glæde af alle disse linkportaler, og hvem bliver de lavet for at servicere så at sige? Er det ikke kun hjemmesiderne som tilmelder deres link som rigtig får noget ud af det, da de dermed får en bedre Google-rating?

Set fra en forbruger/websurfers synspunkt så synes jeg ikke der er meget værdi i sådan nogle linkportaler - jo jo der er masser af links til forskellige shops på nettet, men som I også selv nævner så findes der jo hundredvis af den slags portaler.

- Lasse

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:13

Jeg vil gerne foreslå en kategori der hedder "Dyr og tilbehør". Har hjemmesiden www.petdreams.dk, der sælger tilbehør til hund og kat.

Jeg ved heller ikke helt hvor vores nye butik i November og december www.jul-lys.dk, med salg af reblys og julelys skal ligge.  Den er under opbygning, men er aktiv fra november.

Lassefm:

Jeg synes da gratis eksponering altid er positivt :) Det uanset om der bliver meget eller lidt trafik på siden. Der er jo nok et formål med at lave siden, og det kunne jo gå hen og blive en succes. Gør det det, har han allerede samlet en flok potentielle kunder, der måske tilkøber ekstra ydelser. Derudover er der jo lidt seo i det også, som du siger.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 06:37

Kasper, du mangler jo en sports kategori og klatreudstyr i særdeleshed!
Mvh
Steen

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:02

Hej Kasper.

Jeg ville gerne tilmelde min shop med perdonlige bøger, for børn og voksne!

Men kategorien er der ikke...

Kan DU plotte mig ind??

www.din-egen-historie.dk

Hilsen Jette

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:07
Side 2 ud af 4 (37 indlæg)