Tak for initiativet! Jeg tilmeldte www.klikaline.com i mandags og afventer svar. |
Vi takker for det gode initiativ - så nu kan man også finde skønne smykker i indexet
Tak for initiativet! Jeg tilmeldte www.klikaline.com i mandags og afventer svar. |
De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig
Vi takker for det gode initiativ - så nu kan man også finde skønne smykker i indexet |
Hej Kasper, Det var da en rasende god idé Nu er vores butik også tilmeldt, venter blot på godkendelse fra admin. Så nu har alle mulighed for at se, at de kan få fuldstændig Rent Drikkevand De bedste hilsener Kim Bondo |
God ide, men synes at stjernerne er lidt nemme at give. Anbefalingen er god, da man skal give sig selv til kende, men stjernerne kan man give uden videre. |
Det kan være jeg lige laver en her i løbet af et par uger. Nu når du syntes det mangler.. hehe |
Jeg vil lige tillade mig at komme med et måske dumt spørgsmål: Hvem er det egentlig som får glæde af alle disse linkportaler, og hvem bliver de lavet for at servicere så at sige? Er det ikke kun hjemmesiderne som tilmelder deres link som rigtig får noget ud af det, da de dermed får en bedre Google-rating? Set fra en forbruger/websurfers synspunkt så synes jeg ikke der er meget værdi i sådan nogle linkportaler - jo jo der er masser af links til forskellige shops på nettet, men som I også selv nævner så findes der jo hundredvis af den slags portaler. - Lasse |
Jeg vil gerne foreslå en kategori der hedder "Dyr og tilbehør". Har hjemmesiden www.petdreams.dk, der sælger tilbehør til hund og kat. Jeg ved heller ikke helt hvor vores nye butik i November og december www.jul-lys.dk, med salg af reblys og julelys skal ligge. Den er under opbygning, men er aktiv fra november. Lassefm: Jeg synes da gratis eksponering altid er positivt :) Det uanset om der bliver meget eller lidt trafik på siden. Der er jo nok et formål med at lave siden, og det kunne jo gå hen og blive en succes. Gør det det, har han allerede samlet en flok potentielle kunder, der måske tilkøber ekstra ydelser. Derudover er der jo lidt seo i det også, som du siger. |
Billigt Hundeudstyr Online
Kasper, du mangler jo en sports kategori og klatreudstyr i særdeleshed! |
Hej Kasper. Jeg ville gerne tilmelde min shop med perdonlige bøger, for børn og voksne! Men kategorien er der ikke... Kan DU plotte mig ind?? Hilsen Jette |