Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B webshop med integration til tilpasset C5 løsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en B2B webshop som kan erstatte vores aktuelle. Aktuelt har vi ingen priser, eller nogen integration til vores C5. 

Flere kunder efterspørger priser, og da disse ændrer sig dagligt, er det et stort arbejde med ca. 200 vareemner at opdatere manuelt i to systemer (med risiko for fejl). Desuden er det væsentligt lettere at ordrerne indfinder sig i vores system i stedet for på papir til manuel indtastning.

Vi sælger udelukkende B2B (grossist) og kræver derfor også login inden priserne vises.

Vores C5 er tilpasset således at alle varer er oprettet med to priser - en styk pris og en kasse pris. Dette skal kunne benyttes i en webshop (evt. under en variant).

Vi har aktuelt en relativt ny website, så webshoppen kunne ligge for sig selv eller helt erstatte den aktuelle. 

Har I en god løsning som let kan bruges, eller er I friske på at komme med et bud på udvikling af en sådan hører jeg meget gerne fra jer!

Mvh 

Lars Löchte

FL Frugt

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Hos SmartWeb har vi en god platform med en god variantstyring. Hvis du har brug for at køre forskellige priser på forskellige varianter til forskellige kundegrupper så synes jeg at du skulle prøve en gratis demo og se om det er noget af det som i skal bruge. Hvis det er ramt ved siden af har du i hvert fald ikke brugt penge på at undersøge det :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)