Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et forslag til amino funktion - se om pm er læst

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne man ikke lave en funktion i Amino, så man kan se om de privat beskeder man sender er blevet læst, i samme stil med Dinero faktura?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der egentlig nogle nyheder eller forbedringer på Amino indenfor de næste par måneder, eller er fokus "kun" på Dinero? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Kunne man ikke lave en funktion i Amino, så man kan se om de privat beskeder man sender er blevet læst

Jeg ville egentlig være godt tilfreds med at man bare kunne sende personlige beskeder igen. Den mulighed er forsvundet her ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

erjegher:
Kunne man ikke lave en funktion i Amino, så man kan se om de privat beskeder man sender er blevet læst

Jeg ville egentlig være godt tilfreds med at man bare kunne sende personlige beskeder igen. Den mulighed er forsvundet her ?.

Jeg kan godt gøre det? Underligt du ikke kan, har du ved en fejl, lavet en indstilling så du har fjernet muligheden?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jeg ville egentlig være godt tilfreds med at man bare kunne sende personlige beskeder igen. Den mulighed er forsvundet her ?.

Den mulighed er der nu stadig, men man kan vælge at slå det fra og derfor kan der være hos nogen, hvor du ikke kan skrive privat til dem.

Til trådstarter: Skriv til support@amino.dk

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
eg kan godt gøre det? Underligt du ikke kan, har du ved en fejl, lavet en indstilling så du har fjernet muligheden?

Tror egentlig det var da jeg skiftede til Chrome at det gik galt. Kan jo være at Amino ikke er optimeret til den ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Den mulighed er der nu stadig, men man kan vælge at slå det fra og derfor kan der være hos nogen, hvor du ikke kan skrive privat til dem.

Jeg kan bare ikke sende til nogen som helst, heller ikke dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger sikkert addblocker. Det fjerner knappen :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger chrome og virker uden problemer for mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Er der egentlig nogle nyheder eller forbedringer på Amino indenfor de næste par måneder, eller er fokus "kun" på Dinero? 



Dinero og Agera har ganske rigtig taget meget energi fra Amino det sidste års tid.
Men jeg kan glæde jer med, at vi netop har ansat en ny programmør der giver den fuld skralde fra den 1. april og vi søger en mere, så vi kan lave en masse rare ting.
Der burde ikke være fejl i private beskeder, men skriv til support@amino.dk så kigge de på det.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)