Man kan jo så diskutere hvad der er bedst - Skal jeg ud og have ny græsslåmaskine, så vælger jeg google, velvidende om at de første resultater sikkert er nogle der har kastet penge efter SEO - Men det gør mig intet, det giver mig bare et fingerpeg om at virksomheden mener det seriøst og faktisk har et markedsføringsbudget. Nettet er idag fyldt af rigtig mange små hobby sites som opretter en shop i troen om at det er næsten gratis, og disse ønsker jeg egentlig ikke at handle ved. 1. Chancen for at shoppen ikke eksistere om 5 måneder når min plæneklipper er gået i stykker er ret stor. 2. Jeg bliver i tvivl om de kan give mig den rette service/rådgivning. Så selvom nogle mener at det ødelægger google at folk betaler sig for at ligge i top, så synes jeg egentlig det giver mig en fordel som forbruger. Men alt kan jo misbruges. Til selve grundspørgsmålet - så bruger jeg google 99% af gangene, og MSN 1% hvis jeg ikke kan finde noget fornuftigt på google - jeg har aldrig brugt yahoo ( kun når jeg har leget med den for sjov ) |
Google, det giver jo flere resultater