Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afprøvning af osCommerce

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-creation.dk:
Golden planet kører ikke på en standard oscommerce, men en meget udvidet udgave. Så du vil ikke få et rigtig billed af hvordan det virker.

Enig, men det link jeg gav giver adgang til en helt ren install, hvor man kan teste tingene.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:10

Jens Jespersen:

Prøv evt. også Zen Cart som er baseret på Oscommerce. Der er dog den væsentlige forskel, at Zen Cart har et lækkert xhtml template system, der simpelthen bare er genialt at arbejde med - specielt når man har prøvet Oscommerce's "roderi".

Hej Jens

Zen cart giver det mulighed for nemmere at lave et lækkert design til shoppen i forhold til standard oscommerce shoppen ??

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:20

KomsiKomsa.dk:

Jens Jespersen:

Prøv evt. også Zen Cart som er baseret på Oscommerce. Der er dog den væsentlige forskel, at Zen Cart har et lækkert xhtml template system, der simpelthen bare er genialt at arbejde med - specielt når man har prøvet Oscommerce's "roderi".

Hej Jens

Zen cart giver det mulighed for nemmere at lave et lækkert design til shoppen i forhold til standard oscommerce shoppen ??

Ja, det vil jeg mene. I hvert fald når du har lært template systemet at kende, men du skal selvføgelig stadig kunne html, css og helst noget PHP..

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:22

Hej Alle

Tak for jeres svar!

Jeg tror jeg vil prøve goldenplanet's demo nu så!

Mvh Peter Suhm

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 03:02

Hej Jens

Hvordan adskiller det sig fra oscommerce standard shoppen, er det nemmere at lave sit eget design eller hvordan fungerer det rent teknisk ??

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:33
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 14:41

Det ser fint ud, men er det nemmere at lave sådanne design ud fra zencart skabelonen end ud fra standard oscommerce programmet ??

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 15:57

Jens Jespersen:

Hej Jens og andre med kendskab til Zen Cart

Hvad kan det xhtml template system og hvad kræves af kundskaber for at gøre brug af det ??

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 15:59

hej Jens

Var lidt for hurtig på aftrækkeren der... spørgsmålet var nærmere hvor finder jeg det xhtml template system når jeg har downloadet zen cart ??

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:09
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)