Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik visionær designer søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået dette forum anbefalet af Tygsen Martin i min søger på en super kreativ designer til Danmarks førende laptop site.

Vi har siden  november sidste år haft et samarbejde med en dygtig designer, men omtalte gik istår ved implementering af et design han arbejde for til os. Han er nu hoppet helt fra pga manglende tid og folksygdommen stress, og vi må igen på markedet for at søge en kompetent profil.

Sitet har af 25-30.000 unikke hits pr måned, og vi er kendt overalt i DK samt i udlandet.
Vi søger en visionær designer, som kan bygge os et unikt design, så vi kan tage totalt i karakter. Vores nuværende design er amatøragtigt, begrænsende, ustruktureret osv, men døm selv her http://www.laptopworld.dk/

Sitet består pt af 11 profiler, og vi er i konstant fremgang. Vores problemem er det økonomiske da vi tester gratis for producenterne for at kunne hjælpe den målgruppe som finder laptop området som en jungle. Dog er vi villige til at betale for et design samt kodning af funktioner
Sidder du inde med lysten til denne spændende opgave, så kontakt mig på MSN - LD69@ofir.dk eller via mail Areox (AT) dam dot mail dot dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:32

Hej,

Jeg vil bestemt anbefale dig at kigge forbi www.projektopslag.dk fra den 8.okt... hvor betaen vil gå i luften.
Her vil det være muligt at opsætte projekter som fx design, programmering og hvad man ellers måtte ønske :)

Held og lykke med at finde den rette!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 13:36

Tak for indlægget

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 13:56

Jeg kan måske være jeres designer, dog vil jeg ikke tage opgaven som programør, da jeg kun kan php til husbehov..

Giv mig et ring 60 226 441 eller en mail dp@256c.dk hvis det skulle have interesse

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 13:58

Hejsa

Hvad er til husbehov ?
Kan man se lidt af det du har lavet før ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Hej

Hvis du ikke har fundet en designer endnu, vil vi gerne tilbyde vores hjælp.

Vi vil kunne bistå dig i følgende: design, opsætning og optimereing(Onpage SEO) af webshop, rådgivning og online markedsføring.

Se evt. vores portefølje: www.wogw.dk

Hvis det lyder interessant, så du vel kommen til at kontakte os.

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 10:15

Hej Hening

Tak for indlæg
Jeres hjemmeside ser noget spartan ud ??

Der jeg mangler hjælp er til design af nyt unikt, enkelt og super brugervenligt design.
Jeg ønsker ikke en tivoli af flash og andet irriterende aspekt som langt de fleste finder frastødende ;)

Hertil er det kodning af funktionerne på sitet jeg skal have hjælp til. Da vores koncept udelukkende er bygget på vejledning af brugerne, så er det ikke en pengemaskine vi sidder på. Alle på sitet arbejder gratis, men vi aflønner dog testarbejdet. Derfor er budgettet ikke flere mill, men derfor ved vi godt kvalitet koster. Med åbne kort snakker vi omkring 13-15.000 kr, og om dette er muligt ved jeg så ikke.

Dog vil der for den rette mand/firma med tilknytning til sitet være mulighed for at komme ombord på et maksmalt voksende site, Reklamebanner for firma/privat designer være en selvfølge.

Stadig interesseret ?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:36

jeg synes da den er som en it hjemmeside skal være... stabil og kedelig :-) !

dog på nær når man hopper over i forummet, så er designet overhovedet ikke integreret...  

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 11:40

Korrekt, men det er jo også derfor jeg søger en unik designer herinde. En gut/inde som kan skabe en unik side.

Hvad angår forum, så er det bare noget imidlertidigt vi har smidt på for at efterleve efterspørgelsen. Dette skulle gerne integreres bedre

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)