Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kamera købt brugt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  freelance photographer Stine Sophie Winckel Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Lige et hurtigt spørgsmål, Jeg har købt et brugt kamera, kan jeg trække det fra i mit regnskab som en udgift ? Ved godt jeg ikke kan trække momsen fra. 

:) Stine 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:46

Ja, vil mene at du bare skal bogføre det på linje med andre ting du køber hvor der ikke er moms på.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:06

Ja hvis kameraet er købt med det henblik at skabe din indtægt så kan du formentlig. Du skriver ikke om du er virksomhed men det gør jeg ud fra. Er det som privat CPR - så må jeg erkende jeg ikke tør svare om en du får fratræk ned til 0 i resultat og så har kameraet personligt, det ville jeg ikke tro

Kameraet skal så være mellem de aktiver som så skal købes ud hvis du afvikler igen og afhængigt af hvor intensivt du driver eller ikke driver, vil du kunne opleve ikke at få fradrag for evt underskud men max gå ned til 0

Forestil dig freelance fotograf med 2 opgaver der gav 2800 kr i 2014 og så indkøb af fotoudstyr for mange tusind kroner - der vil kunne være tale om max fradrag ned til 0 - men ellers, ja må svaret være

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  freelance photographer Stine Sophie Winckel Skrevet kl. 21:50

Hej 

Tak for hurtigt svar - har et enkeltmandsvirksomhed, med CVR nr. og har en del af lave, så det giver mening at købe det via virksomhed eftersom det bruges der. 

Bedste Hilsner

Stine 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)