Jeg tror også du sender et meget forkert signal ved at være til at handle med, det er vigtigt at gøre det 100% klart at der ingen muligheder er for at undlade at betale og at du om du så skal forfølge de penge til helvede og tilbage igen nok skal inkassere de penge.
Selvfølgelig ville jeg være til at handle med hvis en kunde feks. følte sig snydt men hvis de bare ikke ville betale aldrig i livet.
Jeg kan da lige nævne, at Dinero lancerer "No cure no pay" inkasso for Pro brugere om godt 14 dage. Så har du en dårlig betaler, trykker du blot på inkassoknappen og så ryger kunden rundt. Får de ikke pengene hjem er det 100% gratis, får de pengene hjem, napper de 10 %.
Hvorfor har du det dårligt med at fremvise Cpr. nr. ??
Fordi det er personligt og giver adgang til en helt masse oplysninger fra det offentlige / banker, dermed kan det misbruges til rigtigt mange ting. Jeg kan jo aldrig vide hvordan du eller andre vælger at opbevare CPOR nummeret!
Der er absolut ingen grund til at have folks CPR nr. for at kunne sagsøge dem, deres adressen kan findes i folkeregisteret uden CPR nr.
Jeg kan da lige nævne, at Dinero lancerer "No cure no pay" inkasso for Pro brugere om godt 14 dage. Så har du en dårlig betaler, trykker du blot på inkassoknappen og så ryger kunden rundt. Får de ikke pengene hjem er det 100% gratis, får de pengene hjem, napper de 10 %.
Er det noget i kan bruge?
De bedste hilsner
Martin
Det kommer vel an på hvem de er? Er det advokater eller har de et advokatsamarbejde?
Og hvad de gør for at inddrive pengene. "No cure no pay" er intet værd, hvis de ikke går hele vejen, fordi kravet er under X kr..
Eller hvis muligheden for at tilvælge småsag, fogedsag m.m. for et tillæg mangler ved små krav.