Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kvindemagasinet Alett.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Emil,

 

Tusinde tak for din meget konstruktive gennemgang, lige som Ninas besked er det rart at kunne få rettet op på en masse ting.

 

Du har mere end ret med forsiden, der arbejdes hårdt for at finde en direkte sti til siden, men i mellemtiden fjerner vi den lilla ramme, du har mere end ret.

 

Vores målgruppe er faktisk meget bred, det er for kvinder i alle aldre, og det er der nok mange der mener er forkert, men som udgangspunkt, så er vi en masse kvinder der laver dette i forskellige aldre, men vi har som udgangspunkt heller ikke lavet dette for at det skal være en stor penge maskine, men blot noget vi virkelig hygger os med, og dagligt får vores egen personlige viden opdateret med nyheder og andres synsvinkler.

 

Grundtanken som Nina også skrev om sidder vi og arbejder på at få skrevet færdig lige nu, og kommer til at ligge øverst under ( PROFIL )

 

Jeg må indrømme din ide med en tom underside for flash funktionen, det var en god ide, og jeg vil se om det kan lade sig gøre, det er jo et fast CMS system vi sidder med, hvor der ligger nogle faste parametre inde, men jeg vil gøre mit bedste, og igen – tusinde tak for din meget seriøse kritik.

 

Bedste hilsner

 

Anette Holmehave

   

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, jeg synes godt nok det ser noget hjemmelavet ud, på den ufede måde.

Det virker lidt som websites så ud for 5 år siden.

Hvis målgruppen er kvinder på 50+ vil de formentlig ikke dele min kritik og jeg tror måske endda de vil føle sig hjemme på sitet. Mange af de andre sites, de bruger (ingen nævnt, ingen sure miner), kan heller ikke beskyldes for at være moderne websites. Det er oftest bare en énvejs-kommunikation med nogle artikler og adwords. 

Beklager at jeg ikke har nogle konstruktive forslag til hvordan det så kunne gøres bedre, men jeg tror altså I skal lidt frem i skoene for at brugerne vil benytte jeres magasin. 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle her på Amino.dk 

Vi på Alett.dk vil vende tilbage i det nye år med masser af nye tiltag. Jeg takker mange gange alle jer der har givet jeres kommentarer, som vi har taget til efterretning.

Tak for jeres respons.

 De bedste hilsner

På vegne af redaktionen på Alett.dk

Anette Holmehave 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Er det kun mig der ikke kan kom ind på jeres hjemmeside ? Er den nede/lukket i øjeblikket ?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Mit gæt er at Anette har taget site offline pga. kritikken for at gøre det bedre.

Jeg fjerner mit - ellers velmente - indlæg på www.bryllup.dk igen..... 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nina,

 På vegne af hele redaktionen vil jeg gerne sige dig tusind tak for din meget seriøse og konstruktive kritik. Vi har helt sikkert kunne bruge den til noget konstruktivt, og har allerede fået rettet flere punkter.. Du har ret i flere af dine kommentarer, og vi glæder os virkelig over, at du har taget dig tiden til at gennemgå vores magasin og efterfølgende brugt mere tid på at skrive dine synspunkter her på Amino.dk. Endnu engang Tusind tak!

De bedste hilsner

Anette Holmehave

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)