For alle kvinder! Se på www.alett.dk og meld gerne tilbage om din mening. Det vil være rigtig dejligt, at få respons og kommentarer- altså både ris og ros. Har du en tanke, en ide', et forslag til en historie...eller kunne du tænke dig, at melde dig til konkurrencen om at blive Månedens kvinde i November, så send mig endelig en mail på ah@alett.dk Bedste hilsner Anette Holmehave |
Det bliver hårde ord - men det er vel også risen i kan bruge til noget og ikke rosen..
Jeg synes jeres hjemmeside-konstruktion er ret træls for at sige det på jysk..
Jeg ville se jeres Tilbud og skal her efter klikke 5 gange bare for at komme frem til det lille magasin med tilbud. Hvis jeg her efter vil have en chance for at læse hvad der står, skal jeg klikke på hver side for at få den op i en størrelse jeg kan læse og klikke igen for at lukke den - Det gider jeg ikke, når det egentlig bare er en reklame jeg læser, så interessant er reklamer heller ikke.
I har forskellige spaltebredde og skrifttype på jeres artikler..Og igen skal man trykke mindst 3 gange for at komme til at læse dem - 1 gange i menuen på artikler, så på den linie man først skal finde under billedet, så igen på den artikel man vil læse. Jeg vil hellere komme direkte til siden med alle artiklerne på med det samme
Der er ingen illiustrationer/fotos ved artiklerne ud over et billede af forfatteren nederst - Jeg kan godt lide at læse bøger, men når det er et magasin, synes jeg ikke det skal være for "tung" læsning, gerne nogle billeder ind imellem.
Fx artiklen om anne bille brahe.. for det første har jeg ikke lyst til at læse den, når jeg ser overskriften, for hvem er anne? for det andet vil jeg se et billede af herregården, hvis jeg skal læse om den.. og jeg vil hellere se et billede af anne, som jeg læser om, end af forfatteren..
Månedens kvinde.. hvad er fidusen med det? I laver en artikel om en make over, men uden før og efter billeder..
I har månedens kvinde og øverst på skærmen står der fordi kvinder kan.. men der er ingen steder en profil jeg kan læse (ellers har jeg ihvertfald ikke kunnnet finde den) hvor der står hvem i er, hvorfor i gør det, hvad i vil opnå med det og hvem i henvender jer til.. Det virker i det hele taget lidt ustruktureret.
Kontaktsiden er 1 sætning med 2 stavefejl og ingen kontaktnavne. Klikker man på Admin kommer en liste hvor der ikke helt er plads til alle stillingsbetegnelser/telefonnumre så de fylder 2 sider. Der er telefonnumre, men ingen mailadresse, selv om det er webside. Teksten ved siden af billedet er vist kopiereret fra sidste side, for de samme 2 stavefejl er der..
I det hele taget er der nogle stavefejl, fx skindbusker i stedet for skindbukser
Jeg fandt lige ud af, man kan bladre i jeres magasin i stedet for at trykke på "artikler" og få dem i pæn skrift med billeder.. så behøver der jo ikke være en kategori der hedder artikler..
Og så kan jeg vist heller ikke finde på mere kritik :-)