Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame qxl

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa venner!

Er der nogle af jer der har erfaring med bannerreklame hos qxl.dk ?

Herunder tænker jeg primært på bannerreklame på en underkategori til 3000 DKK /mdr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Hej Rasmus

Ja, det har jeg, hvad er det helt præcist du vil vide?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 14:40

Har sendt en pm.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:51

Rasmus Poulsen:

Har sendt en pm.

Læg gerne svaret her, så andre også kan bruge det.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 17:11

Hej Thomas

Spørgsmålet gik på om det kunne betale sig og vi er blevet enig om at det kan det ikke.

Vi har besluttet at smide pengene efter Google Adwords istedet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 22:37

Hej

Jeg blev for nylig ringet op af et annoncebureau der sælger bannere på QXL og de var villige til at gå langt ned i pris. Det endte med at lyde ganske attraktivt.

Jeg valgte dog at sige nej pga. følgende:

- Mine varer er konkurrencedygtige på prisen, men absoult ikke i den billige ende af skalaen
- De øvrige annoncører på QXL "lugter" af billige lån til høj rente og den slags.
- Jeg har selv forsøgt at sælge varer via QXL til en god pris, men uden et eneste bud.

Da folk anvender QXL for at finde gode krejlertilbud mener jeg ikke at mine varer passer dertil. Endvidere ville jeg være bange for min troværdighed ved at mænge mig med nogle annoncører som jeg aldrig selv ville kunne finde på at købe fra.

Men hvis du derimod sælger varer til dumping priser eller genbrug, så kan det måske betale sig. Ellers er google eller et målrettet forum nok en bedre idé. 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg prøvede dem for lang tid siden ... og pengene kunne jeg ligeså godt have smidt ud af vinduet.

Det er som skrevet, nok afhængig af hvad du tilbyder, for qxl brugere er jo i grunden bargain hunters, så det skal enten være rigtigt billigt, junk de luxe eller second hand.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 11:07

Tusinde tak for jeres brugbare besvarelser.

I har blot bekræftet vores "bange" anelser og vi har allerede besluttet at takke nej.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:21

Det samme herfra.

Vi blev lovet guld og grønne skove af firmaer E20, og hoppede på den, da jeg ser/så QXL som et seriøst site (og iøvrigt fik det helt klare indtryk, at det var Qxl der k ontaktede mig direkte).

Vi målte på det og fik ekstremt få kliks og absolut ingen salg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:40

Ja vi har erfaring med annoncering hos QXL

Vi har en tower placering på IT kategorien som vi har 50% af, det har vi haft i hele 2007
Kampagnen giver ikke det man kan forvente af en sådan placering.

Firmaet der står bag annonceringen på QXL, hed i gamle dage E-20 men de er blevet opkøbt i foråret 2007.
Jeg har vil lade være med at kommentere hvad jeg mener om dette firma, så siger jeg ikke noget forkert!

Vi har prøvet flere forskellige banner kampagner på qxl, bla. forside annoncering, men jeg vil anbefale dig at bruge dine kræfter på søgeoptimering samt google adwords, her kan jeg klart anbefale www.strategen.dk som har lavet et glimrende stykke arbejde for vores virksomheder.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)