Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte placeringer på Google for det kreative Reklamebureau InMoto

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

... Det er nu ikke længe siden, blot et par uger faktisk, at InMoto Reklamebureau's nye hjmmeside, www.inmoto.dk, kom på plads...

Og allerede nu, efter rigtig kort tid, ligger siden allerede på 1. side på både 'reklamebureau i vejle' og 'kreativt reklamebureau' !!.. Super flotte scoeringer hvis jeg selv skal sige det ;).. Og ikke mindst rigtig relevante for os...!

Søgemaskineoptimering er ikke en af InMoto's kernekompetencer, det er derimod visuel identitet og trykt kommunikation der interessere os, men laver vi en ny webløsning for en kunde, er det selvfølgelig en så søgemaskinevenlig webløsning som overhovedet muligt - hvilket her bevises som værene en rigtig god start i hvert fald.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:41

Hej Brian

Tillykked med flotte placeringer.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:50

Tillykke med placeringerne, Brian.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:51

Mange tak :)..

Næste skridt er, at gøre siden lidt stærkere på 'visuel identitet' ...
Der er dog simpelthen så meget at lave pt. at det nok vare lidt inden det kommer så langt ;).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:58

Godt gået Yes

Hvorfor vil Du satse på visuel identitet? Søger dine mulige kunder på netop den søgesætning? Eller er det pga. prestige? 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:58

jeg tænker bare, hvem søger egentlig på "kreativt reklamebureau".. jeg vil nok mere søge på det andet, "vejle reklamebureau" og så tage den derfra...

Har I fået nogen besøgende på "kreativt reklamebureau" (udover jer selv ;-) )... ?

Jeg har også flere søgeord, hvor fx. vestjylland indgår og ligger nr 1 i de søgninger, men har ikke haft en eneste besøgende på det endnu...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:05

Ja, det er flot - tillykke med det! :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:16

Mange tak allesammen..

Brian -> Har endnu ikke lavet de stores undersøgelser over hvor brugerne kommer fra, dette er dog sat igang.. Som sagt, siden kom først op for nogle uger siden :).

Jeg også lige tilføje søgningen 'iværksætter reklamebureau' som vi også ligger på side 1 med.. 

Denne søgning får ca. 300 søgninger om måneden all-around ved google, MSN og de andre - hvilket må siges at være ok..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:02

Tillykke Brian - Men det har jeg jo sagt

Brian Brandt:
Har I fået nogen besøgende på "kreativt reklamebureau" (udover jer selv ;-) )... ?

Vi ligger nr. 1 på kreativt webbureau, og underligt nok får vi faktisk en del kliks den vej igennem - Men havde samme tankegang som dig.

Vi får faktisk flere kliks på kreativt webbureau end vi får på webbureau vejle hvor vi også ligger nr. 1

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:15

okay.. der kan man bare se... det havde jeg ikke regnet med... skal vist til at bruge flere tillægsord alligevel så ;-) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)