Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej, jeg står lidt på bar bund.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen der har erfaringer med marketing af tøj fra hjemmesider.

Skal jo have lanceret mine produkter og vi er skam på facebook men salget er ret tørt og vi kan bare ikke forstå hvordan over 100 folk, ser vores produkter men ingenting køber.

Så vi ville gerne i gang med noget anderledes markedsføring men vi er lidt på bar bund, da vi ikke er eksperter i markedsføring.

så spørgsmålet er om der var nogle som havde tid og lyst til at sætte sig lidt ind i vores produkter og vejlede os lidt.

MVH

Chris Søndergaard

-bybylov.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,
nu er jeg lige inde på bybylov.dk. Og det ændrer mig overhoved ikke, at I ikke har haft et salg endnu. Det virker som om siden er halvt færdigt. Den er uoverskugelig og kunne godt trænge til en kærlig hånd. Jeres priser er sindsyg høje i forhold til det jeres webshop udstråler. Så den bedste "markedsføring" i kan gøre nu er, at få webshoppen til at se flot, troværdig og gerne lidt eksklusiv ud.

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svaret.

nogen forslag til hvilken hånd vi skal bruge?

Som sagt så er vi på bar bund.

hvor kan man hente hjælp til setup af siden osv.

MVH

Chris Søndergaard 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris.

Der er flere ting som kan skyldes dette.

1. Noget af jeres tøj er meget specielt, altså ud over det normaler rammer de fleste går i. Det er selvfølgelig ikke negativt, men allerede der vil nogle folk springe fra.

2. Jeres hjemmeside ligner en nyudklækket kylling. Den skal lige have tid til at vokse. Og ved at vokse mener jeg selvfølgelig at i skal arbejde mere på den og her er nogle af de ting jeg har fundet utilfredsstillende:

A. Jeres logo skal tegnes og ikke taget et billedet af og sætte på som et billede. Der ser ikke særlig professionelt ud.

B. I toppen har i vist en "søge felt" Det er ret så svært at se hvad i alverden det er med mindre man presser hovedet tæt på skærmen. Baggrunden har jo næsten samme farve som selve teksten. Udskift baggrunden med en ramme.

C. I bliver nød til at rette i jeres slider. Når man kommer ind på jeres side, så kan man se mange store billede hvor man skal scrolle ned for at komme til tekst indholdet. Pludseligt hopper siden og nu er der en slider og noget tekst ved siden af. Jeres slider er ikke helt optimalt, da den loader alle billederne før den begynder at kører og i har utrolig mange billeder. Det i skal gøre med jeres slider er:

A1. Lav billederne mindre, de flyder jo hele skærmen, lad noget af tekst indholdet være synligt.

A2. Det er jo rent billeder. En slider skal jo helst vække jeres besøgendes appetit for jeres produkter. Lav en kort tekst af en beskrivelse samt en knap så man direkte kan gå til produktet. Lige nu så kører der bare billeder og hvis man så kan lide et af produkterne, skal man lede efter dem på jeres side da man ikke kan trykke på dem. Det er en irritations moment for de besøgende og mange kan hoppe af der.

A3. Slideren indeholder alt alt for mange billeder. Ja jeg forstår godt at i gerne vil vise alle de fede ting i sælger. Problemet er bare at de kører rundt uden nogen sammenhæng og der er utrolig mange af dem. Tag i stedet billederne og placerer dem under hver deres produkt. Det der virker bedst er ca. 3-4 slides som har en god salgstekst og virker som CTA (Call to Action) så de besøgende har lyst til at trykke på netop produktet de ser et billede af.

Jeg driver en virksomhed som udlejer mobildiskoteker samt meget andet. Vi har fået designet en hjemmeside hvor du kan se hvordan vores slider virker. Du kan gå ind på den via signaturen i bunden af dette indlæg og se om det måske er noget som kunne bruges på jeres side.

Hav en god weekend.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg takker mange gange for brug bart kritik, det er jeg glad for.

Hehe ja vi ved godt det er noget underligt tøj men vi er også underlige og hvorfor lave noget som alle andre laver. Folk tør ikke være sig selv. Det gør vi.

MVH

Chris Søndergaard

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Jeg kan godt lide jeres webshop design.

Men det var så det.

Jeg vil ikke være "lyseslukker", men den slags tøj kan ikke forventes at blive solgt i Danmark.

Ikke, at jeg tror det - jeg ved det (har selv modebutik). Sorry.

Chris Søndergaard:
Folk tør ikke være sig selv.
desværre...

mvh

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Unika design, no shit!


Og priserne?
600 kr for en simpel top?
2000 kr for en simpel lang kjole?

Enten skal I sætte priserne voldsomt ned, eller også bør I sælge det via en fysisk butik.

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det ser ud som om du har fået mange gode råd-

Det slår også mig at I virkeligt mangler tekst. Når I arbejder med en speciel stil så må I også introducere det.

Der skal stå noget lækkert på forsiden om at "her kan man endeligt finde....."

Jeres tøj råååber på story telling. I skriver det er lavet af vintage. Betyder det at I syr materialer om? Hvorfor så ikke fortælle historierne. F.eks. "Vi fandt denne flotte jakke på et marked i Frankrig men besluttede at den manglede farve så vi syede den sammen med..." osv.

Man står med et stort spørgsmålstegn efter at have bladret lidt rundt på siden.

Eks. denne fine sag:

http://bybylov.dk/shop/bluse-289p.html

Den information I gir jeres kunde inden de skal smide 1500 kr for toppen er...dam daaam: 100 % bomuld!!

Det er slet ikke godt nok. Fortæl fortæl, hvad er det, hvad kan den bruges med er den håndlavet mv. 

Når i har fortalt jeres historie kan I kontakte en der er god med sprog og få teksterne i top. Jeres Om Os tekst er forvirrende og I kan få gavn af at bruge lidt penge på hjælp. Overvej at fortælle hvem I er, hvad I kan - altså navne og billeder mv.

Det var mine råd for nu

Caroline

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at man kun kan betale med Paypal på shoppen ?  Såfremt "ja" - så er det nok en god forklaring på en del af den manglende omsætning...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er specielle varer, men selvfølgelig kan det sælges.

Det kræver dog en del arbejde endnu før du kan sælge tror jeg.

Som alle andre har nævnt, skal der laves nogle gode beskrivende tekster, både om firmaet - hvad er jeres mision og vision.

Men også om det enkelte stykke tøj.

Da det er unika, må der nødvendigvis være en mening bag dette stykke tøj, hvordan er det opstået,

hvad er tanken det skal bruges til osv.

Billederne er ikke optimale:

Den brogede baggrund er ikke god, den skal være neutral, eller også skal det være ude i naturen med en rolig baggrund som f.eks. en strand.

Der skal også være flere billeder af samme produkt, forside, bagside, venstre og højre samt gerne nogle closeup af detaljer.

Hvad er baggrunden for at priserne er så høje?

Skriv en tekst omkring prisniveauet på hjemmesiden.

Hvis det er fordi du har beregnet dig selv en timepris på 3-500 for tilretning af tøjet, må du genoverveje om det nu også er en god ide her i starten hvor du stadig er ukendt.

Webshoppen hænger ikke sammen grafisk, men er blot en samling af en masse løsdele - der mangler konsistens - den røde tråd.

Hvis du gerne vil have professionel hjælp til grafisk design - marketing - tekster - annonceringsmuligheder - osv. er du meget velkommen til at henvende dig til undertegnede, da jeg har +30år erfaring fra den grafiske branche......

Salgsmæssigt vil jeg sige, at det ikke er unormalt med 100vis af besøgende uden at sælge noget for den type tøj. Der skal rigtig mange besøgende til, og det skal være det rette segment som kommer forbi for at kunne forvente salg indenfor procent af besøg, ellers må du regne med at det ligger i promillerne....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)