Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Apps for Business søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Google Apps ekspert!

Vi er en mindre virksomhed med 6-8 stykker, der i dag har en gammel SBS 2003. Den laver egentlig ikke så meget i dag udover at tage sig af DHCP og være lagerplads for vores dokumenter. Alt andet er i dag web-baseret.

Vi kunne godt tænke os flg:

 - Al mail migreres til gmail - hvor gamle mails flyttes med over (POP/IMAP)
 - Fælles Google Drive (Hvor alle kan tilgå alle filer - pt. ca ½ TB)
 - Individuelle mapper til brugere til data
 - En fælles indbakke (Collaborative inbox) hvor gamle mails sync'es over i, så vi alle kan se indkomne mails på vores hovedmail "INFO", samt hvor vi kan styre hvem der tager sig af hvad mv. Forstår at der er et script der kan hente mails over i gmail og videre til en collaborative inbox.

Kan du det? Så er du velkommen til at kontakte mig - hellere i dag end i morgen.

 - Anders 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så slemt at opsætte google apps og deres kundeservice er super hjælpsomme, bare ring til dem

Fra Gislinge
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan hjælpe dig med Google Apps - registrering, opsætning og konfiguration tager 2 timer af 590,- /time excl. moms.

Dertil kommer tid til migrering af eksisterende mails fra dine nuværende klienter samt opsætning af rettigheder og delinger på Drive. Jeg skal gerne vise dig hvordan de enkelte ting fungerer, således at i selv kan "fortsætte benarbejdet" og på den måde få mest mulig ud af det.

Jeg vil foreslå at du kontakter mig for en nærmere drøftelse af jeres konkrete ønsker, så skal jeg gerne hjælpe jer godt i gang. 

Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)