Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl din mening om vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan oplever du hjemmesiden www.n4n.dk. ? vi arbejder på at finjustere hjemmesiden og kunne godt bruge nogle gode råd..?

På forhånd tak

Noget4noget

Projektleder stefan andersen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:57

Hej Stefan,

Nu hvor siden indeholder en hel del informativt, så ville jeg næste sige i burde holde alle reklamerne ude i den ene side, for at skabe lidt ro, til at læse i.
Men kan forestille mig at jeres annoncører allerede har indgået en aftale om lige netop de pladser?

Jeres links: forside, kontakt, søg etc.. står ikke helt på linie med billedet overfor, det ville se bedre ud hvis de gjorde.

Orw, og så er det visuelt ikke særlig godt at holde overskrifter i kursis, det bør kun bruges til jeres citat, som i allerede anvender det til.

Siden i har en del tekst og så billeder af personer hist og her.... kunne det måske være en idé at inddele siden i et tekstfelt i midten, og så lave en celle til billeder ude i højre side, så alle billeder kommer ud og ligger præcis de samme steder, og teksterne på den måde også er under kontrol.
Så er det ikke så forvirrende at gå fra side til side.

Ellers er det jo super at se hvordan I får udviklet det hele - keep up the good work :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 12:38

Mange tak for det positive indlæg og opbakningen det vil vi tage til efterretning.. ;) Vi har ændret de små detaljer nu og udvikler hele tiden....

Har du nogen gode råd til effektiv markedføring af sådan en portal..?

Med venlig hilsen

Under Direktør Stefan Andersen C&C

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:19

Hej Stefan

Hvordan ser det ud med medieeksponeringen? Din partner Thomas Cardel fortalte mig, at I efterhånden havde fået en del gode aftaler i hus, men jeg har ikke hørt ydeligere omkring det. I øvrigt skal I få læst korrektur på sitet.

Mvh.

René 

Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 14:09

Hej rene det går rigtig godt vi har været i go aften danmark, regional nyheder og bt. og der kommer mange flere... Med hensyn til korrektur så arbejder jeg hårdt på sagen og regner med det snart er færdigt...  Men vi savner lidt noget inspiration med hensyn til det markedsførings mæssige online. Hvordan man eventuelt kunne eksponere projektet online...

Mvh stefan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:21

Det lyder da imponerende. Stort tillykke, Stefan.

Lige en enkelt ting til jeres kontaktoplysninger: Hverken Cardel-Consult eller Noget-4-Noget er tilsyneladende til at komme i kontakt med via e-mail, der er ikke opgivet noget telefonnummer og firmaadressen kan hverken Krak eller de gulesider.dk finde.

Det skal I få styr på ellers kan besøgende og bidragsydere meget nemt blive mistroiske. 

Mvh.  René

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 15:18

I skriver på hjemmesiden:

"Hjælp os med at sprede det gode budskab. Inviter dine venner og bekendte til at modtage vores spændende nyhedsbrev. Pr. person du henviser, giver vi dig et ekstra lod i konkurrencen om vores bil.

Skriv en mail til kontakt@n4n.dk med en liste over de personer du har henvist

og du får ekstra vinderchancer."

Måske skal I overveje følgende: 

http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/retningslinjer/spamvejledning/2-6-stk-1-elektronisk-post-mv/samtykke/tipenven/

Det er efter Forbrugerombudsmandens opfattelse lovligt at benytte Tip-en-ven funktioner, hvis de alene stiller funktionen til rådighed, uden at forbrugeren derudover opfordres til ­ eller præmieres for ­ at benytte den.

Forbrugerombudsmanden har set tilfælde, hvor forbrugerne skulle tippe et vist antal venner for at være med i en konkurrence. En sådan betingelse vil efter Forbrugerombudsmandens opfattelse være i strid med § 6.

Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 15:31

Tusind tak for den din opservation fejlen er rettet.... Er der andre ting du hæfter dig ved..?

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 15:57

Hej...

God ide. Jeg går lige på og hårdt på min konstruktivt mente kritik.  Det hedder GRATIS og ikke GRTIS i overskriften. I bør også lade det fremgå noget tydeligere og hurtigere, hvad ideen er i de første par linjer. . Hvis I smider jeres fastnettelefonnumer i en private mail til mig, så vil jeg gerne give jer feedback kvit og frit i den gode sags tjeneste. Tager bare for lang tid at skrive forslagene ned. Jeg er cand.comm. skriver salgsbreve og markedsmateriale m.m. og har skrevet speciale om usability/hjemmesidedesign, så jeg har en ide om, hvordan man kan gøre tingene bedre.

God weekend

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:19

Hej

Jeg har lige lidt til det designmæssige: 

I kunne overveje at benytte en skyggeeffekt på det selve siden (altså det blå område), jeg tror at det vil give designet et løft. Endvidere tror jeg i skal passe på med, at jeres øverste menu ikke kommer til at ligne en reklame! Der gik lidt tid før jeg fandt den - først troede jeg, at det kun var de understregede links, der var menuen. Jeg synes faktisk at i skal droppe billederne i toppen og bruge pladsen på en mere synlig menu og jeres logo, da begge ting efter min mening drukner i alle billederne. Det vil også give noget mere ro på siden, hvis billederne øverst kom væk - efter min mening sker der rigeligt på siden, med alle de annoncer. Til sidst synes jeg at der skal være konsekvens med hensyn til placering af annoncerne, enten skal alle annoncerne være "inde på siden" i det blå, ellers skal de alle sammen være udenfor - for mig ser det lidt inderligt ud med det banner der er nede i bunden.

Håber i kan bruge det til noget - skriv endelig, hvis jeg skal uddybe noget.

Mollebjerg

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)