Hej, Har du brug for en der kan administrere dit firmas sociale medier, blog og SEO? Så er jeg måske løsningen :) Jeg har selv bloggen Boligblog.com med 15.000 beøgende om måneden, 7500 facebook likes og en ny men voksnende Instagram profil. Jeg har selv stået for at drive min blog til det den er i dag, og det har været en spændende og lærerig rejse, at få den op på det niveau den er i dag. Det har givet mig en masse erfaring og viden med i rygsækken, og det er et medie jeg gerne vil arbejde videre med. Jeg ved godt, at dét at skulle vedligeholde sociale medier kan være noget af en tidsrøver, og det kan være svært at nå at 'pleje' det hele selv. Og nogle gange er det bare bedst at koncentrere sig om det man er bedst til, og lade andre styrer tingene uden om. Man skal nemlig ikke undervurdere vigtigheden af disse medier, hvis man gerne vil frem og synliggøres. For det er jo det det hele handler om - at folk ved at ens brand eksistere og få dem til at købe! :)
Til daglig har jeg mest med boligindretning at gøre, et område jeg holder meget af at skrive om, men jeg er også åben for andre fagområder.
Lad mig endelig høre om det har interesse :)
Mvh
Anja Kolind
|
Administrator til de sociale medier for din virksomhed?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)