Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idylliske kontorlokaler på landet mulighed for udleje ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Min kæreste og jeg var i dag ude og kigge på hus, og det var et kæmpe hus. 168 m2 bolig, og 300 m2 erhvervsbolig. Og jeg var 100% solgt.

Men huset har brug for en kærlig hånd, og ikke bare med en pudseklud, men vægge der skulle rives ned og sådanne håndværkerting. Og det kommer til at koste lidt mere end hvad vi egentlig har at gøre med. Vi har råd til at købe huset og så ikke ret meget mere. Man kan sagtens bo der nu, men nogle ting står halvfærdigt, da de der bor der nu var i gang med en restaurering, men er gået fra hinanden.

De 300 m2 erhvervsbolig står i ret god stand og med lidt pudseklud og maling, kan det blive rigtig fede lokaler...

Huset ligger i Dollerup, med 5 minutters gang til Hald Sø og den berømte is kiosk. Det er rigtig idylliske omgivelser, men stadigvæk 15 minutters kørsel fra Viborg, 20 minutter fra Silkeborg, 30 min til Herning. 

Mit spørgsmål er så, er det muligt at leje de 300 m2 ud til et par mindre virksomheder der ønsker rolige omgivelser, og er ligeglad med afstanden?
Jeg tænker på små IT virksomheder, arkitekter, reklamebureauer eller andre der kun har brug for et kontor.

Mvh Brian Brandt 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:50

Det lyder da bestemt muligt at udleje, vi ligger selv helt inde i centrum/starten af gågaden, men har egentlig fortrudt det en smule.

Vi har kunder fra hele Danmark, og dem der kommer fra Vejle ved hvor meget trafik der er i vejle midtby, det gør også at vores kunder får problemer med at parkere og lign.

Skulle vi vælge fra ny kunne vi sagtens have valgt at finde noget lidt udenfor byen, i nogle lækre rolige omgivelser.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:03

ja, parkeringsforhold er ikke noget problem derude... måske lige at finde det første gang man er der kan være lidt tricky... men med et par gode skilte ved en af vejene, så er det ikke noget problem... ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)