Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.sanrioshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Berlin
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på vores webbutik www.sanrioshop.dk . Vi mærker rigtig stor interesse for vores produkter, har pænt med besøgede på webshoppen - men kunne godt tænke os, at nogle flere af de besøgende rent faktisk lavede en ordre :) Jeg ved, at der måske er en del ting der burde ændres, men hvad er det vigtigeste? Vi bruger Dandomains webshop, men skulle vi vælge noget andet? Jeg ser frem til at høre din mening! Mange hilsner Cecilie
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Udemærket webshop i har jeg.

Jeg har dog nogle forslag til et par ændringer:

- Topbanneret skal være grafisk flottere

- Fjern det der "myspace" fidus oppe i menuen

- Jeg har svært ved at finde ud af hvad i rent faktisk sælger. Gør det noget tydligere.

Derudover kan jeg se under "shipping" i skriver følgende:

Hvis du skal have dine vare (max. 1 kg) sendt til skandinavien. Er ikke forsikret, hvis pakken skulle forsvinde i posten - dvs. vi dækker ikke hvis uheldet skulle være ude og pakken bliver væk!

Det er ikke lovligt. Man kan ikke fraskrive sig ansvaret på den måde. Bliver pakken væk har i naturligvis ansvaret.

Håber der var noget i kunne bruge.

Held og lykke

Fra Berlin
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus. 1000 tak for dit svar! Det er kun hvis de vælger at får ordren sendt som maxi-brev, at der ikke er forsikring, så det var mest for at give en billigere løsning en pakkepost. Men du har ret, det virker nok useriøst - og måske heller ikke helt efter reglerne, så jeg vil straks slette det! :) Måske skulle jeg se om jeg kunne lægge MySpace linket et andet sted (jeg er ikke super hård til det tekniske;) ) - for giver det ikke god mening, at bruge MySpace i forbindelse med webshoppen? Hilsner Cecilie
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hvad er en Hello Kitty Concept shop?

Jeg bliver lidt forvirret på din shop. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad du sælger. Teksten på din profilside og din side hvor du beskriver dine handelsbetingelser er alt for lille og uformateret til at jeg kan læse det. Jeg ville ikke købe i din butik før den slags er på plads. Skynd dig at få butikken på plads - jeg kender mange, der vil elske at handle i en lyserød Hello Kitty butik på nettet. Men det kræver at du ser professionel ud.

 

Hilsen Louise 

 

 

Fra Berlin
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise. Tak for dit svar :) Det er super godt at få noget kritik! Jeg har rettet profilen og vilkår, så de er mere overskuelige - håber jeg. Mht. min overskrift på forsiden, har jeg ændret det til Skandinaviens eneste Hello Kitty Shop. Men jeg er stadig i tvivl om det er dækkende nok. Problemet er at der nærmest ikke er nogen i DK, der kender Sanrio Shop konceptet, så jeg ved ikke rigtig hvordan vi skal definere os?? Sanrio er det firma der ejer Hello Kitty figuren. Og vi er en butik (fysisk+ webshop) der sælger Sanrio´s produkter (de udgør ca.95% af vores sortiment) og det er primært Hello Kitty produkter. I asien og USA er der Sanrio Shops/Stores over alt og de er så småt også ved at komme til Europa. Vi har efter at have solgt Hello Kitty flere år fået lov til at åbne en Sanrio Shop - men vores problem er så, at ingen ved hvem Sanrio er - så folk kalder fx. vores fysiske butik for : Hello Kitty butikken, miss Kitty, Hello Kitty Shop o.s.v Da vi jo en en del af en koncept "butiks-kæde" vil vi gerne beholde navnet, men dybest set forvirrer det kunderne - så der er endnu et problem;) Mange hilsner Cecilie
Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobine

Jeg mener du skal have en designer til at se på dit site for at få det til at se lidt mere prof. ud så det er tillidsvækkende. Apropos tillid, så er det absolut en fordel at du har en tilknyttende butik.

Ang. forsiden, ville det være en god idé at give mulighed for at lægge de produkter du har direkte i kurven. Desuden syntes jeg at du skal kalde det et nyhedsbrev frem for en maillist. Personligt vil jeg foretrække at man ikke skal tilgå din side hvis man ønsker at framelde sit nyhedsbrev, men kan gøre det direkte fra de nyhedsbrev du fremsender, men det ved jeg ikke om Dandomains webshop understøtter."Søg" > "Søg i produkter". Lav evt. et resume af fordele i venstre side, indhold kan være Fri fragt, 14 dages fortrydelsesret mm. i stedet for under billedet. Blanding af dansk og engelsk i menu. Oplysninger om butik samt tlf. og international website i footer i bunden. En overskrift på din konkurrence. Forslag - fjern billede af butik på startsiden, det er bedre at bruge pladsen på produkterne.

Prøv evt. at læse Martins light udgave af E-Pusher 2.0 den giver nogle ganske gode råd og vejledninger omkring E-shop og hvis du har råd, så køb evt. den fulde udgave. Hvis du købe den fulde udgave vil jeg meget gerne høre hvad du syntes om den, overvejer nemlig selv at købe den. 

 Held og lykke med din shop

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Cecilie

Synes ændringerne er en del bedre !

Noget jeg har lagt mærke til er desuden sammensætningen af engelsk/dansk. Her tænker jeg primært på varebeskrivelser/varekategorierne.

Din hjemmeside har et stort protetiale, men det opfyldes desværre ikke lige nu.

Søger du derfor en helt ny hjemmeside kan jeg i øvrigt anbefale mbc-design.dk - Hils Martin for mig, hvis du benytter dig af muligheden.

Fra Berlin
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ArosIT. Tak for dit feedback. Jeg har ændret en del hen over weekenden, men jeg overvejer også om jeg simpelthen bare skulle få lave ny webshop. Jeg ar downloadet E-Pusher light og kaster mig over den i dag :) Hilsner Cecilie
Fra Berlin
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus. Ja, jeg har prøvet at ændre en del - og synes og det er blevet bedre :) Jeg skulle selvfølgeligt fra starten have valgt at lave den på 2 sprog, så man selv kunne vælge dansk eller engelsk, da vi også har kunder fra andre lande. Men det er rigtigt, at det virker måske forvirrende at vi bruger begge sprog. Jeg må lige overveje om jeg skal slette de engelske tekster. Jeg overvejer som sagt en ny shop, så jeg checker lige dit link ;) Tak for hjælpen! Hilsner Cecilie
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til ændringen af designet af din Dandomain shop, kan jeg anbefale Kristian fra Cygnet.dk!

Han er også rigtig skarp til at lave SEO, men jo også er temmelig vigtigt...

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)