Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige hjemmesider - få din side med kun 3 klik. priser fra kr. 300,-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Manhatten Design 

Jeg har netop startet Manhatten Design hvor man kan købe billige hjemmesider. Siderne er lavet af dygtige programmører i hele verden og er utroligt flotte. De er opdelt i mange kategorier, og dækker derfor alle brancher. Der er mange typer hjemmesider lige fra flash, html til oscommerce templates.

Hvad får man?
Det du får er det man kalder en template som er en form for skabelon som du så selv kan tilrette til dit behov. Du kan også få den tilrettet når du køber den. Prisen afhænger af hvad der skal laves.

Hvordan gør man det selv?
Alt efter hvilken template du køber skal der bruges programmer til at tilrette den. Du kan ud for hver template se hvad der skal bruges.

Hvad er prisen?
Siderne kan købes på 2 måder, enten en kopi (du kan se hvor mange andre der har købt den) eller du kan købe siden og få det fulde ejerskab. Prisen for en kopi starter ved 20$ men det mest normale er ca. 60$ (ca. 300,-) for en færdig side som er klar til at blive tilrettet.

Hjælp?
Der er døgnsupport via chat og der er en stor hjælpeguide hvor man kan finde løsninger på mange ting.

Hvorfor $?
Firmaet er amerikansk og jeg er dansk formidler af deres templates. Jeg er derfor ikke en del af firmaet. Dit køb foregår direkte mellem dig og det amerikanske firma. Det gøres for at kunne holde priserne nede.

Hvornår får jeg varen?
Varen modtager du med det samme efter dit køb. Du modtager en e-mail hvor du kan downloade din template.

Så vil du have en flot hjemmeside på meget kort tid så er et besøg på www.manhatten.dk det hele værd.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:57

så med andre ord, endnu en gang et forsøge på at sælge affiliate templates fra Gain Twice S.L. hvor man kan købe de samme templates en bunke andre steder:

http://www.mytemplatestorage.com/i 

http://www.templatemonster.com/

http://www.templatetuning.com/

og så lige et par 1000+ andre affiliates.

Kom nu ind i kampen og lav noget unikt, så der rent faktisk er mening i at købe det hos forhandleren, i stedet for bare at signe op til et 5 min. affiliate program, der lover guld og grønne skove, hvis man bombardere diverse message boards med det fantastiske tilbud.

Det er så trættende, innovationsdræbende og trist i længden. 

Tilmeldt 15. Sep 07
Skrevet kl. 21:08

Hej Oscar

Jeg er ikke enig med dig i man bliver lovet guld og grønne skove. Jeg har selv købt en masse templates, både for at lære nogle teknikker og for at bygge hjemmesider. Jeg er intet blevet lovet det må jeg lige sige :) 

Syntes det er et vildt godt tilbud til mange der kan få sig en billig hjemmeside der ser lækker ud. En hjemmeside der ikke ligner noget der har været masseproduceret i et site builder program.

Vi kan blive enige i at der ikke er meget innovativt i et sådan site, men da jeg selv har benyttet det mange gange, er det her min måde at dele min tilfredshed med mange andre :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:56

ja, i det mindste ligger du ikke skjul på, at det er andres templates du sælger... det har man set et utal af gange, hvor danskere fortæller vidt og bredt om hvad de kan, og så smækker de et site op på en template de selv har enten købt eller downloaded..

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:33

Lidt off track spørgsmål, men er det med vilje at du har stavet Manhattan forkert? :) 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:45

he he... den havde jeg ikke lige tænkt over... men det er faktisk rigtigt...  tja, almindelige danskere ligger nok ikke mærke til detaljen...

Tilmeldt 15. Sep 07
Skrevet kl. 08:55

Jeg syntes ikke der er noget at lægge skjul på. Det er jo et koncept som man kan blive en del af. Jeg har i mange år haft manhatten og har ikke brugt den til andet end mail og hvorfor så ikke lægge noget på som jeg selv benytter.

Det startede faktisk som en stavefejl. Købet kom sig ud af at jeg boede på amager den del man i dag kalder "The new manhattan". Men med stavefejl eller ej, så kommer fejlen faktisk ikke bag på folk Det er yderst sjældent at jeg skal stave det, da mange i DK vil stave det med e og ikke a. Så ingen bagtanker ved købet af sitet bare starten på et godt fejlkøb :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)