Men hvis man nu gerne vil lave "forever" høje %''er agtige rabat tilbud til amino medlemmer... (fordi man er så glad for det community etc.) Så er det måske lidt kedeligt hvis alle kan søge efter XXX "produktnavn rabat" ... Altså, jeg ved det ikke, synes bare jeg lige ville kaste bolden op. |
Foreslag: Forhindrer Google mv. i at indeksere "Jeg har et tilbud"
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
[a href="" rel="noindex,nofollow"]Link til rabat[/a] Lav selvfølgelig "[" og "]" om til de normale tegn for HTML, nemlig "<" og ">" - dette forum understøtter åbenbart ikke et [code]-tag, som så mange andre. |
Men hvis forummet implementerede det for denne gruppe... Så ja, det er sådan en ligende løsning jeg fisker efter :-) |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
|
Man har så stadigvæk noindex robots.txt htaccess useragent matching Foriøvrigt, ved du om det er HELT umuligt at få "permission" til at udgive "commercielle" (i.e. shareware) applikation der tillader brugere indtaste deres egen Google API key. Google kræver man emailer dem og spørger... Men når man så emailer... Så svarer de i en generel FAQ (forskellig fra den på ders side) at de ikke længere tillader kommerciel brug. Det var for mit vedkommende med henblik på: http://www.micro-sys.dk/people/thomas-schulz/pictures-public/ask/wa2.png |
|
Bare ikke tilfreds med det Anyways, det var ikke for at hijacke det egentlige emne for denne tråd :-) |
Du kan da evt. gøre ligesom jeg har gjort. Nemlig at lægge din tilbudsside ind i et password beskyttet område. |
Så vidt jeg ved er der ikke noget "read" password beskyttet område på AMINO... Tråden her handler (for mig) om når man annoncerer tilbud / rabatter på AMINO. |
at "a1 sitemap generator" giver tråden med titlen 30% off bla bla some hit nummer et. Det foran alle andre sider inkl. min egen som er nummer 2. Det er også komisk ... og totalt min egen fejl når/hvis det nu ødelægger mine salg. Jeg vidste det egentligt godt. ALTID kun give rabat i lukkede grupper man er medlem af. Aldrig aldrig aldrig åbne. Vidste det godt, men gjorde det alligevel. Dumt :-) Når det så er sagt, må sige jeg har respekt for Prof SEO... Jeg vil så meget til at analysere AMINO''s opbygning :-D |