Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt til webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer
Jeg går med tanken om at starte min egen webshop, men jeg ved ikke hvilket produkt jeg vil sælge, har i nogle ideer. Det må godt være noget som der ikke er særlig mange som sælger, skriv jeres ideer til mig.

Tak på forhånd.

Vh. Jonas Lykke
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LinkSpotters, SURVIO Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget der interesserer dig ville være en god start. :-P

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvad interessere du dig for ?. - Det er vigtigt man sælger noget man brænder for - det skaber mere motivation.

- Jeg formidler kontakter mellem sådan nogle som dig og leverandører - pr. kontakt koster de 495.- inkl. moms.

mvh

Peter

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan begynde at sælge mel over nettet. Det er der ikke mange der gør. Suppler eventuel med udbringning inden for en time. Hvem kender ikke til at stå og skal til at bage et brød, og så indser man, lige som man har rørt gæren ud i vandet, at man ikke har nok mel.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Lykke:
Jeg går med tanken om at starte min egen webshop, men jeg ved ikke hvilket produkt jeg vil sælge, har i nogle ideer. Det må godt være noget som der ikke er særlig mange som sælger, skriv jeres ideer til mig.

De andres råd med, at du skal finde noget, som interesserer dig, er godt. Ellers tænk over hvad du selv savner derude. Det kan være et produkt, som du ikke kunne købe online, da du søgte. Du kan også bruge Googles søgeordsværktøj til at tjekke, hvad folk søger på. Det kan være, at det giver dig noget inspiration til et produkt, som du kan sælge.

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke rigtig nogen interesse, men jeg gør det mest bare for at tjene penge.

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker er der ikke nogle som har nogle ideer, til ting som folk mangler en webshop med.

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var der i vejen med ideen om mel? :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

lige en ting mere. Hvis folk ved hvad andre mangler så vil de nok selv gøre en webshop.... 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)