Hej Amino. Jeg arbejder i at starte selvstændigt. jeg gider ikke gå konkret ind i hvad jeg vil lave da det muligvis vil kunne træde nogen over tæerne? Men i det store hele vil jeg udføre en service, som bruges af alle fra flytninger af lejligheder inden en nye flytter ind. Jeg har enormt meget affaring på området og kan mit arbejde, ikke det der er mit spørgsmål. Jeg skal skabe en kontakt til boligforeninger og andre personer/virksomheder der ejer lejligheder. Hvordan skaber jeg den kontakt? Hvordan skal jeg skrive mailen til dem, hvis det skal være en mail for at få dem til at overveje at skifte det firma de nuverende ud til at bruge mig? Findes der virksomheder/personer der laver sådanne opgaver mod betaling? eller hvad gør man når man står helt uerfaren på det område? God søndag. Mvh Nicolai |
Det er en veldifineret kundekreds, som du let kan finde adresser og telefonnumre på. Ring og snak med dem og fortæl om din store erfaring på området. Begynd med nogle af dem du ikke er så interesseret i, så du kan øve dig og blive god til salget når du når til de mere interessante.