Hej Aminoer, Jeg kan godt bruge lidt feedback på en idé, jeg går og tumler med: Jeg har også en del ekstra funktionalitet i tankerne, så man kan bruge App'en mere aktivt til at nå ud til medlemmer som er interesserede i bestemte holdtyper og dermed bedre få fyldt disse hold op. Der er ikke tale om et nyt bookingsystem. Der er tale om en mobil App, som taler sammen med fitnesscenterets eksisterende bookingssytem. Jeg har haft kontakt til nogle udbydere af disse systemer, og mange af dem har enten et API eller er interesserede i at udvikle det. Så vidt jeg kan se, har kun få fitnesscentre en 'rigtig' mobil App. Og det er forståeligt nok, eftersom udvikling og vedligeholdes af en App til både iPhone og Android hurtigt løber op i ganske store summer. Mange fitnesscentre har i stedet en mobil version af deres bookingsystem, som i princippet fungerer okay, men ikke har 'lækkerheden' og funktionaliteten man kan få ved en rigtig App. Jeg vil gerne tilbyde: Abonnementet inkluderer vedligeholdelse, så App'en altid er up-to-date, når der eksempelvis kommer ny iOS version fra Apple. Ligeledes forestiller jeg mig der løbende kommer ny funktionalitet til, ligesom eksisterende funktionalitet bliver vedligeholdt og udbygget. Jeg har lavet en enkel hjemmeside, hvor jeg præsenterer idéen: Har det potentiale, eller er det helt tåbeligt? Feedback modtages med kyshånd :) De bedste hilsner Nill |
App på abonnement - Hvad synes I?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)