Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af en hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg er også ny og håber der er én eller flere der kan hjælpe mig med lidt info omkring hvordan jeg bedst får oprettet en hjemmeside. Kreativitet og ideer har jeg nok af og håber på selv at kunne få sat en sammen, men hvordan???? 
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har lige fået lavet en jobhjemme som hedder www.regionschef.dk.
Nederst på siden ser du hans logo, klik der og kontakt ham, han er ung og kanon dygtig.
Han ved også hvordan du kommer søgemaskiner.
 
Han hedder kim.
 
Bare hils fra mig.
 
Held og lykke
 
DBH
Leon
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det du vil - lave en hjemmeside selv, eller finde nogen der kan gøre det for dig?
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 
Jeg vil gerne lave en selv.
 
Hilsen TinaB
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du selv vil i kast, så vil jeg foreslå dig at kigge på et rigtig godt administrationssystem der hedder Joomla! som tilbyder alt hvad du kan drømme om.

Der er et stort dansk community som jeg bl.a. selv er en aktiv del af, og du er da velkommen til at kigge over hvis du har spørgsmål omkring systemet. - og det er ganske gratis :)

Du kan finde os her:
http://forum.joomla.org/index.php/board,16.0.html

Lidt om systemet på joomla.dk og ellers på den officielle side: joomla.org

Held og lykke med arbejdet :)

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/27/2006 8:45:26 PM Forfatter: Leon Brinkmann
Jeg har lige fået lavet en jobhjemme som hedder www.regionschef.dk.
Nederst på siden ser du hans logo, klik der og kontakt ham, han er ung og kanon dygtig.
Han ved også hvordan du kommer søgemaskiner.
 

 
Hej Leon. Nydelig side du har fået lavet.
 
Vil dog bare lige nævne at siden desværre ikke helt er søgemskineoptimeret, men blot har sat metatags på - og det er desværre langt fra søgemaskine optimering.
Eksempelvis er der vel nok ca 50+ keywords på, og det er den gægse opfattelse at søgemaskiner kun ser de første 5-10 stykker, og generelt kun ser dem som vigtige hvis den samme tekst går igen i selv HTML'en. Det gør den ikke, da det jo er Flash fil, hvor alle informationer er integreret i Flash filen, hvilket gør at søgemaskinerne ikke kan se den.
Iøvrigt det samme der gør sig gældende med META description
 
Så jo, META tags øger sandsynligheden for at blive indekseret bedre, men det er bestemt ingen garanti. For at få en ordentlig indeksering er det indholdet der skal være synligt, indhold og strukturering af dette betyder stort set alt. (kombineret med en milliard faktorer som ordhyppighed, gentagelse af ord title, description, keywords, formattering med H tags, placering af tekst i koden, link struktur, indgående links, pagerank, og meget meget mere )
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hejza

 
vil lige sige at siden er søgemaskineoptimeret men som du nok ved tager det lidt tid for fx google at komme forbi da det jo er en maskine som skal gøre det og den gør det jo når den lyster. ikke når jeg lyster.

det du jo nok ikke ved er at jeg også har lavet en html hjemmeside ved siden af som har alt hvad søgemaskineoptimering indebære. den peger så på roden af sitet så når de sider bliver optaget i søgemaskinerne, vil det fungere sådan at siderne bliver indekseret og hvis en bruger trykker på linket på fx google vil brugeren komme direkte til roden af hjemmesiden... altså til flash hjemmesiden.
 
og ja jeg har brugt alle WC3 regler inden for css og formatering..

så jo den er søgemaskineoptimeret som den skal

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige at sige. nej den ser ikke kun søgeordne som vigtige hvis de går igen på hver side.

det er nemlig sådan at man skal skrive søgeord som er relevante for den enkelte html side man putter meta på. det vil sige at hvis den ene side fortæller om design skal søgeordne have relation til design og hvis det er programmering så skal de have relation til programmering.

men et af de største problemer er nok at søgemaskinerne herunder google hele tiden skifter måde at indeksere hjemmesider på.. fx google kigger ikke så meget på metaen, men mere på indholdet på siden. (derfor laver man også en html hjemmeside til at understøtte flash siden)

men du har ret i at der er 1000 faktore som giver en god plassering, men igen hvis man overholder de 15-20 vigtigeste punkter for god søgemaskineoptimering går man ikke galt i byen. her under er link en af de vigtigeste jo flere der linker til dig og jo flere du linker til jo bedre plassering får du. det er fx sådan google ser på hvor højt du skal på listen... jo mere populær man er jo højere kommer man.
 
mvh kim johansen

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilbage til hvad tråden handler om. At lave en hjemmeside.

Jeg lavede min første hjemmeside i Frontpage (følger med office pakken fra microsoft) der er ret nemt at arbejde med hvis du bruger word eller et andet skriveprogram en gang i mellem. Det synes jeg er en fin måde at komme igang på, så kan du senere evt. gå videre til andre programmer når evnerne/udfordingerne bliver til det.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)