Hej Daniel
Jeg syntes du skal se at få rettet din topbar. Du har skrevet "fri fragt" og "leverings dagene" med grå skrift, på en sort baggrund. Det er for mig næsten umuligt at se. ( ser måske heller ikke som en ørn ) ;) Men syntes det er nemt at overse, og det er da en væsentligt pointe at give dine købere, at de ikke skal betale for fragten.! Så frem med det så de ikke går glip af det.
Udover dette er jeg ikke vild med dit navn, når man tænker på dine produkter.
I mine øre klinger billigtrend, ikke med dyre kvalitetsmærker. Det er kun et navn, men syntes ikke det klinger med dine produkter. Ingen gider købe dyrt kvalitetstøj, og så have en sammenligning med noget billigt. Du skal tænke på at nogen mennesker køber kun dyre mærkevare, kun for det ene formål, at det netop er dyrt og folk kan se man er trendy. Derfor mener jeg ikke ordet "billig" passer ind.! Men er selvfølgelig en opvejning du skal gøre dig.
Syntes også du skal få lavet noget SEO, og har du ikke selv forstand på det, så find en "ekspert" i det. Behøver ikke koste en million.!
For da jeg søgte på din side på google, kom der ingenting frem. Ikke engang på de næste par sider, og det var altså hele navnet jeg søgte på Billigtrend.dk
Jeg er hverkend udvikler, SEO ekspert, eller webdesigner, så har ikke nogen erfaring bag mine udtalelser, men blot min almindelige sunde forbruger fornuft.
Håber du kunne bruge mit input.
God weekend.
Mvh. Jonas Bonde Nielen