Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame! - brug for at promoverer vores applikation!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er ved at være på plads med vores Applikation "klubhæftet" (den blev godkendt af Appel i fredags) vi har en hjemmeside og facebook side. Vi har brug for at flere hører om Appen. Vi har også penge til at smide efter en kampagne, men vil lige finde ud af hvilken og hvorhenne der er størst chance for at blive hørt/set. 

Samtidig kunne jeg personligt godt tænke mig nogle "likes" på den facebook side der handler præcist om klubhæftet i Horsens (www.facebook.com/klubhaeftetHorsens) - jeg vil ikke købe mig til likes, men hvad er en god strategi for at få likes? Jeg har to billetter på højkant til whiskymessen i Fredericia - man deltager i lodtrækningen ved "synes godt om" min side. Er der andre metoder?

Alle råd kan bruges!

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til likes, er det bedste for jer nok at smide relevante facebookreklamer ud til folk, med mål om at få likes. Så får i nogle likes, som er super relevante. Det med konkurrencer, kan godt få folk til at synes godt om, bare for at vinde, men det giver ikke nødvendigvis relevante aktive brugere. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)