Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsningen på dit IT-projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et IT projekt så har jeg løsningen – ingen opgaver er for små og få er for store.

Glasir kan løse en lang række programmeringsopgaver, hvis ikke så finder jeg én der kan løse opgaven.

Er dit projekt en simpel hjemmeside eller noget langt større og måske slet ikke webbaseret så kontakt mig for et tilbud!

Hvad end det er web, databaser, flash eller animation så kan Glasir løse opgaven til tiden og budget.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:54

Jeg tror at du bliver nød til at være lidt mere specifik. Er det java, .net, oracle, access, etc, etc du kan.

God weekend

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:38

Hej Morten,

Jeg havde overvejet om jeg skulle lave en lang liste af programeringssprog, men synes ikke det var relevant, jeg er også 100 % sikker på at det ikke ville blive en fyldestgørende liste.

Glasir kan løse rigtigt mange opgaver, alle gængse opgaver kan løses, jeg kan ikke lave løsninger i økonomisystemer, men gerne løsninger der fører op til/leverer data til et økonomisystem, men selve økonomistystemet vil jeg ikke røre ved.

Vi leverer blandt andet løsninger i java, .net, oracle, access, flash ect.

Så Glasir er løsningen på dit IT projekt - så længe projektet ikke er dit økonomisystem.

Så blev jeg da lidt mere specifik. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)