Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til marketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan jeg markedsføre mig? Min webshop hedder My-Gadget.dk hvordan kan jeg evt. få flere kunder

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags markedsføringstiltag benytter du i dag?

Hvad udskiller netop din webshop fra de +100 andre danske med samme produkter?

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simons svar er et meget godt sted at starte, du bevæger dig ind i et HØJT konkurreret marked, så der skal altså ekstremt god positionering og markedsføring til, for at din webshop bliver en succes, hvis du vil sælge det sortiment du har nu.

Fra Grindsted
Tilmeldt 22. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Hebé Clothing Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brand dig selv på noget de andre 100+ (som de andre skriver) webshops med gadgets ikke gør. Noget der gør dig unik i forhold til de andre.

Gode steder at markedsføre: facebook og instagram

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Der findes næsten lige så mange markedsføringsstrategier, som der findes farver i Photoshop. Dit spørgsmål er enormt bredt, og vil tage laaaaaaaang tid at svare på.

Jeg vil forsøge, at give dig nogle ideer til hvordan du kan få skabt noget opmærksomhed omkring din shop, og dens produkter. Jeg vil anbefale at du starter med at kigge på følgende:

#1 Søgemaskineoptimering (SEO): Det vil hjælpe dig med at komme højere og hurtigere frem på Google, når der fx bliver søgt på nogle af dine produkter.

Der er mange blogs, guides og Youtube klip omkring SEO, så der er ingen undskyldning for ikke, at kunne finde information omkring emnet. Du kan læse min lille guide om emnet her: 7 SEO tips for begyndere

#2 E-mail marketing: Nyhedsbrevet er en fantastisk måde at fastholde kundens opmærksomhed på, og skabe meromsætning igennem salgsfremmende nyhedsbreve. Et godt nyhedsbrev kræver dog som udgangspunkt tre ting: Det rigtige system, Den rigtige stratego og Den rigtige psykologi. Igen har du mulighed for at finde en masse information om emnet på nettet.
 

#3 Social media marketing: Det er rigtig fint at du har en facebook profil, men det er bare ikke nok! Du har 125 Likes og dette er jo i sig selv meget fint, men du underholder dem jo ikke, så chancen for at du får et større publikum er meget lille.

STOP med at SÆLGE dine produkter på facebook, og begynd i stedet at INFORMERE og UNDERHOLD dine følgere. Hvordan? Skriv inspirerende indlæg om nyeste trends, gadgets ect. Lav noget sjov og ballade (i passende niveau), og husk dig selv! Folk skal kunne mærke at det er et menneske der skriver.

 

Rigtig god weekend

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide var at linkbuilde mod nicche produkter hvor du let kan nå en side et position

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)