Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlingsvandt fundraiser- og blæksprutte søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til koncepter Net-Nærbutik søges DEN der kan det jeg ikke kan.

Jeg er den kreative, du skal være den med tal i hovedet! Og så skal du være vild med forhandlinger med fonde, investorer og bankforbindelser!

Så brænder du for at være en del af noget anderledes og nyskabende.. SÅ er det lige dig jeg kan bruge!

Til start er der tale om freelance.. men hvis kemi og resultater er på plads KAN der blive tale om evt. medejerskab!

Med venlig hilsen

Jette Søster From

kontakt@b2b-east.dk

Tlf.: 2176 6633

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:32

Hej Jette,

jeg har prøvet at starte firma før, og lagt budgetter og forhandle med bank og investor osv. - og jeg er også meget systematisk og analytisk og vil kunne være med til at opbygge og specificere de støttesystemer og forretningsgange der er behov for, hvis det skal fungere.

Jeg kan arbejde på timebasis - men vil godt høre lidt mere om, hvor mange timer du forestiller dig der er tale om, og om du tror at det kan løses med udgangspunkt i Roskilde - det betyder jo at vi ikke kan mødes dagligt !

venlig hilsen Jan Nielsen, jn@vraagaarden.dk

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Valby
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:31

Hej Jette

Kan du ikke fortælle lidt om det du laver? ... er lidt nysgerrig efter at høre indenfor hvilken genre du befinder dig.

Selv har jeg mange års erfaring med ledelse (af mange mennesker... læs film produktioner), planlæging af produktioner, budgetlægning, financiering af disse, forhandlinger i fbm financiering, kontraktudarbejdelse mm. Mit overordnede felt er animationsproduktioner (spillefilm, TVserier, kortfilm, reklamefilm), mit konkrete arbejde udover ovennævnte konkrete opgaver fagner HR, overordnet ledelse, controller på igang værende produktioner, problemknuser, strateteg/visionær...

Glæder mig til at høre mere.

Irene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)