Kan da oplyse at jeg lige har modtaget første bidrag fra Cecilie. Som ser prof ud, og så på en søndag aften. Med mere end 20 søgeords forslag, hvor nogle findes jeg på i forvejen. Og disse forslås udskiftet. Men hun tør også godt udfordre sig selv med månedlige søgninger på nær 5.000 og med høj konkurrence på Google. Jeg har derfor bedt hende sende den første faktura til mig Jeg synes det er dejligt man kan være med til at beskæftige en aminoer, og så en af de ærlige. |
Thomas Rosenstand:marjoe:Hold da op, lige nu er jeg sgu flov over at være Amino medlem, men tanke på at alle tror at vi andre Aminoer er som jer som kommer med disse spydige bemærkninger i denne tråd.
Cicillie kommer med et tilbud, og straks bliver hun overfaldet. men heldigvis syntes jeg hun holder ryggen mere rank, og bevare fatningen.
Tjekkede lige urlen, da jeg faktisk troede jeg var inde på Arto.dk
Jeg har tænkt over dit svar, og du har faktisk ret. Det ligner ikke noget at gøre opmærksom på problemerne i et tilbud - hverken via ironi eller i mere klar tale. Det kan jeg godt se nu - set i bakspejlet. Det er meget bedre at lade det ligge og lade folk selv rode sig ind og ud. Beklager, at jeg sank så dybt, at jeg tillod mig at gøre opmærksom på, hvad jeg vurderer som temmelig udokumenteret i tilbuddet.
Fremover siger jeg kun noget, hvis nogen skulle spørge - og jeg vil så bare henvise til denne tråd, når jeg næste gang får at vide, at "det kunne have været rart at vide på forhånd". Lige netop den sætning har mange Aminoer sagt eller skrevet til mig gennem årene - som du ved.
Fred og forår. I'm out :-)
Dejligt Thomas...
Fred og forår. Your out...
Mvh Søren